اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان کردستان:

بسیج تامین‌کننده امنیت کشور در برابر بیگانگان است

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان گفت: بسیج تامین کننده امنیت ایران در برابر بیگانگان است.

بسیج تامین‌کننده امنیت کشور در برابر بیگانگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم روز بسیج کارمندان و همایش تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه کردستان که در سالن شهدای گمنام این استان برگزار شد، گفت: بسیج تامین کننده امنیت ایران در برابر بیگانگان است.

وی وضعیت امروز کشور را حساس  دانست و اظهار داشت: ایران باید به عنوان کشوری تاثیرگذار هوشیاری خود را در برابر دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب حفظ کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان با بیان این‌که دشمن یارای مبارزه با نظام اسلامی بهره‌مند از ده‌ها میلیون بسیجی را ندارد، ادامه داد: تمام اقوام ایرانی یکدست و متحد در دفاع از خاک ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

حسن‌زاده با بیان این‌که دشمن قصد تضعیف جبهه مقامت اسلامی را دارد، عنوان کرد: در کشور مصر نیز پس از پنج دهه که مردم برقراری حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کردند دشمن برایش توطئه خواهد کرد.

وی با یادآوری سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات تجلی یافت و باید در راستای تحقق حماسه اقتصادی نسبت به افزایش بصیرت با حفظ منافع ملی کوشا باشیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر این‌که حماسه اقتصادی مورد انتظار است، اظهار داشت: چهار کارگروه در بسیج ادارات به مسائل اقتصادی می‌پردازند که نشان از اهمیت این مسئله برای بسیج دارد.

حسن‌زاده با بیان این‌که نقش بسیج پس از پیروزی انقلاب در تمامی عرصه‌ها آشکار است، اظهار داشت: همگان با موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیج آشنا هستند و می‌دانند نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف تنها منحصر به دوران جنگ نیست.

وی نقش بسیج ادارات در روشنگری جامعه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: کارمندان ما باید با درک درست از فرهنگ بسیج نسبت به گسترش این مکتب ناب اقدام کنند.

مسئول شورای همفکری بسیج کارمندان استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با همفکری مسئولان و متولیان امر، زمینه بهره‌مندی استان از فرهنگ بسیج به معنای واقعی فراهم آید.

گفتنی است، در انتهای این مراسم جمعی از کارمندان نمونه بسیج استان مورد تقدیر قرار گرفتند که بر این اساس محمد‌رضا قاسمی، قنبر موسی‌نژاد، محمد آیینی، اسدالله گرجی‌‌زاده، علی‌اصغر چاغروبندی، مراد رستم‌پور، فریدون یاسمی و عبدالله خسروی‌زاده به عنوان کارمندان بسیجی برتر تجلیل شدند.

در این مراسم همچنین از مهدی حسام شریعتی، ولی‌الله میرزایی، سهراب کلوندی، جمال حسینی، سیدصدیق حسینی، علیرضا بیگلری، صلاح‌الدین وکیلی، صمد غفاری، داوود سرحدی و حامد رحیمی با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79012/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول