اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولان سازمان بسیج علمی کشور در مازندران

کارگاه آموزشی مسئولان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان‌های کشور با هدف ارتقای سطح کیفی عملکرد و زمینه‌سازی در ایجاد تعامل و ارتباط سازمانی استان‌ها در مازندران برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مسئولان سازمان بسیج علمی کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، کارگاه آموزشی سه روزه مسئولان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان‌های سراسر کشور با هدف ارتقای سطح کیفی عملکرد، بهره‌مندی از تجارب استان‌ها و زمینه‌سازی در ایجاد تعامل و ارتباط سازمانی استان‌ها در مجتمع ایثار جانبازان قطع نخاعی مازندران برگزار شد.

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه کربلا گفت: همایش سه روزه سازمان علمی و پژوهشی کشور با حضور رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی، معاونین و مدیران بسیج علمی و پژوهشی استان‌ها و خانواده‌های آنها به همراه برگزاری کلاس‌های آموزشی و معرفی برنامه‌های علمی و پژوهشی خانواده‌های نخبگان، تشویق پژوهش‌های برتر و تبیین برنامه‌های توجیهی در دو نوبت صبح و عصر در ساری انجام شد.

محمد هادی موذن برگزاری کلاس اخلاق با حضور حجت‌الاسلام ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل پس از نماز مغرب و عشاء را از  جمله برنامه‌های همایش خواند و افزود: برنامه تفریحی فرهنگی نیز برای مدعوین و خانواده‌های آنان در پلاژ نیروی انتظامی دریای ساری در نظر گرفته شد و طی مدت اقامت مسئولان در استان یک تور گردشگری مازندران‌شناسی نیز تدارک دیده شد.

موذن با تشریح اهداف این همایش در بالا بردن راندمان سازمان بسیج علمی و پژوهشی گفت: استان مازندران توانست با افتتاح سه مرکز رشد نسبت به سایر استان‌ها متمایز شود، که از آن جمله افتتاح مرکز رشد شهید سهراب بخشی در دانشکده امام محمدباقر(ع) با راه‌اندازی رشته‌های رباتیک، الکترونیک و مکانیک محلی مناسب برای پرورش نخبگان علمی پژوهشی است.

وی راه‌اندازی آی‌تی در سپاه کربلا و مرکز رشد علوم انسانی و معارف دفاع فردی را از دیگر مراکزی خواند که در تقویت علمی و پژوهشی نخبگان استان دارای اهمیت است و افزود: افتتاح و راه‌اندازی مرکز رشد علوم انسانی و معارف دفاع فردی با حضور سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور به منظور افزایش فعالیت‌های فرهنگی انجام شد که کار اصلی آن پرتال جامع شهدای مازندران است و امیدواریم در زمان باقیمانده به برگزاری کنگره شهدای استان مازندران آن را به صورت کامل آماده کنیم.

وی ادامه داد: این پرتال در کشور بی‌نظیر است و در آن نام شهدای مازندران، وصیت‌نامه‌های آنان، فیلم‌های یادگاری شهدا، عکس‌های 10 هزار شهید و اطلاعات خاصی از شهیدان درج شده است و در نظر داریم با باز گذاشتن لینک جامع، اطلاعات دیگران را نیز درباره شهدا دریافت کنیم و پس از تأئید سازمان بنیاد شهید در سایت قرار دهیم.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول