اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا:

بسیج مولود ارزشمند شاهدان شهید نینوایی است

سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا اعلام کرد: بسیج مولود ارزشمند و گرانبهای انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) و شاهدان شهید نینوایی است.

بسیج مولود ارزشمند شاهدان شهید نینوایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندی که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفت، آمده است: صفحات زرین تاریخ این سرزمین، گواه بر حماسه‌آفرینی و شور و شعور حسینی این یاوران مخلص دین خدا است، مردان و زنان غیرتمندی که سمبل ایثار و جانفشانی و شجاعت بوده و همواره در عرصه دفاع از آرمان‌های مقدس اسلامی و قرآنی پیشتاز و پیشرو هستند.

این بیانیه می‌افزاید، لشکریان مخلص خدا با تقدیم هزاران شهید، زیباترین تابلوی دلدادگی به ولایت را ترسیم کرده‌اند، بسیجیان سند افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه پایمردی و استقامت در برابر ظالمان و زورگویان و استکبار جهانی بوده و با عشق و فرمانبری از ولایت مطلقه فقیه فاتح قلل افتخار در عرصه‌های گوناگون هستند.

سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا اعلام کرده است: کارمندان مومن و متدین بسیجی با الگوپذیری از شهیدان افتخارآفرین دولت، شهیدان رجایی و باهنر با عزمی راسخ و همتی بلند با گسترش فضای دینی و ارزشی و انقلابی در زمینه تحقق فرامین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمانده معظم کل قوا همواره با استمرار راه سرخ شهیدان راست قامت تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند و امروز با حضور مخلصانه و عاشقانه در ایجاد تحولات اداری با ارائه خدمات مخلصانه و بی‌منت و تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها و ادارات شاهد حماسه‌آفرینی این سربازان مخلص ولایت در عرصه‌های خدمت هستیم.

سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور و نخست وزیر شهید و 2100 کارمند شهید و تبریک این هفته به خانواده بزرگ دولت، بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام، شهدا و ولایت تجدید میثاق کرده و افتخار بزرگ کارمندان بسیجی را خدمت رسانی بی منت و مخلصانه به ملت دلاور ایران اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول