اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر در عرصه دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دومین دانشگاه فرهنگی کشور شد

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از انتخاب این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه علوم پزشکی کشور در زمینه فعالیت‌های فرهنگی خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دومین دانشگاه فرهنگی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سامر مرادیان امروز در مراسم استقبال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دانشجویان افتخارآفرین این دانشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کسب رتبه دوم این دانشگاه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و در میان 46 دانشگاه علوم پزشکی کشور، حاصل عملکرد یک‌سال گذشته در ارتقای شاخص‌های فرهنگی بوده است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی_هنری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در شهر ارومیه و با حضور وزیر بهداشت، افزود: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در زمینه نماز، محوری‌ترین مولفه رتبه‌بندی فرهنگی بوده است.

مرادیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هشت رتبه برتر را در پنجمین جشنواره فرهنگی_هنری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کرد که موفقیت کمی نیست.

ارائه طرح "سیف" برای نخستین‌بار در کشور

مرادیان، نوآوری را مولفه مهمی در جشنواره فرهنگی_هنری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برشمرد و ادامه داد: ارائه طرح تحت ‌وب "سیف" (سامانه یکپارچه‌سازی فرهنگی) برای دسترسی تمام دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی یکدیگر، در کنار نظارت وزارت بهداشت و امکان بومی‌سازی فعالیت‌ها، از جمله نو‌آوری‌های این دانشگاه در جشنواره اخیر بود که مورد استقبال قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اردوهای جهادی، طرح انطباق، فعالیت‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حماسه ظهور، شعار ملی سال‌های 91 و 92، هم‌چنین فعالیت‌های فرهنگی و فوق‌برنامه، دیگر شاخص‌های بررسی عملکرد یک‌ساله دانشگاه‌ها بوده است.

کسب 8 رتبه برتر کشوری برای 7 دانشجوی علوم پزشکی یاسوج/تکرار این موفقیت‌ها

مرادیان در ادامه به رتبه‌های برتر دانشجویان این دانشگاه در پنجمین جشنواره فرهنگی_هنری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: هفت دانشجوی این دانشگاه در رشته‌های فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی، نقاشی، عکاسی و صنایع دستی، موفق به کسب هشت رتبه برتر کشوری شدند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی کوچک کشور محسوب می‌شود، گفت: کسب هشت رتبه در این مجموعه کوچک، موفقیتی بزرگ است که در سال‌های اخیر برای این دانشگاه تکرار می‌شود.

مرادیان یادآور شد: اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی_هنری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، از دوم تا پنجم شهریورماه با حضور 700 دانشگاه از سراسر کشور در شهر ارومیه برگزار شد و خانم‌ها و آقایان سکینه آذری، مائده یوسفی، محمدحسین موسوی، زینب مرسلی، ایمان خوب‌زاده، محمدرضا الهی و مرتضی خادمی، موفق به کسب این هشت رتبه شدند.

به گزارش فارس، صبح امروز به مناسبت بازگشت افتخارآفرینان دانشگاه در این جشنواره به شهر یاسوج، مراسم استقبالی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/82005/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول