اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری شهرستان نیشابور:

عملیات عمرانی درمانگاه فرهنگیان رو به اتمام است

عضو شورای اداری شهرستان نیشابور گفت: ساخت درمانگاه فرهنگیان شهرستان، بودجه کلانی در برداشته و عملیات عمرانی آن رو به اتمام و از پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد برخوردار است.

عملیات عمرانی درمانگاه فرهنگیان رو به اتمام است

محمدیوسف سپهری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: درمانگاه در حال احداث فرهنگیان نیشابور یکی از مجهزترین درمانگاه‌های فرهنگیان کشور است که حداقل در سطح استان مشابه آن را نداریم.

وی عنوان کرد: یکی از مجهزترین سینما‌های دانش‌آموزی کشور در این شهر در حال احداث بوده و حداکثر در دهه فجر تجهیز و افتتاح می‌شود.

عضو شورای اداری شهرستان نیشابور ادامه داد: این سینما حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی تعهد کردند ظرف دو ماه آینده برای تجهیز امکانات تحویل آموزش و پرورش نیشابور شود.

سپهری‌راد توضیح داد: سازه این سینما بسیار شکیل است که در دو طبقه از دو سالن آن با ظرفیت هر کدام 400 نفر می‌توان همزمان استفاده کرد.

وی با اشاره به این‌که مصوبه این شورا این بوده است که سینما و مجموعه فضای فرهنگی آن به نام کانون فرهنگی و تربیتی سردار شهید سرلشکر شوشتری نام‌گذاری شود، گفت: سیستم گرمایی و سرمایی نصب شده و تهیه تجهیزات در حال پیگیری است تا جایی که در حال برنامه‌ریزی خرید تجهیزات صوتی و صندلی‌های مبله آن هستیم تا سینما واقع در خیابان احسان شهرک بسیج، برای اجرای نمایش فیلم آماده شود.

عضو شورای اداری شهرستان نیشابور در خصوص سرنوشت تقاضای مکتوب مسئولان شهرستان از وزیر قبلی آموزش و پرورش در سفر به نیشابور، یادآور شد: نامه درخواست با چهار امضای نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه و بنده تقدیم دکتر حاجی‌بابایی برای ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی، آموزشی و ورزشی فرهنگیان و دانش‌آموزان نیشابور شد.

سپهری‌راد تصریح کرد: یک بار حضوری در وزارت آموزش و پرورش با مسئولان وزارتخانه از جمله دکتر رئیسی معاون عمرانی وزیر موضوع را پیگیری کردیم که آن‌ها هم نظر مساعد داشتند ولی اولویت بودجه عمرانی آموزش و پرورش نیشابور برای تکمیل سازه‌های در حال احداث فعلی و ساخت مجتمع مدنظرشان بود اما به وقت دیگری موکول کردند که به دولت فعلی افتاده است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول