اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر

سیف‌الله‌پور دیدار صبا و فجر را قضاوت می‌کند

تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قضاوت پیروز سیف‌الله‌پور به مصاف یکدیگر می‌روند.

سیف‌الله‌پور دیدار صبا و فجر را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از داوران با تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیروز سیف‌الله‌پور است که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های پیروز سیف‌الله‌پور در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود که قرار است از ساعت 19 و 30 دقیقه عصر جمعه هشتم شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم بین رقبای قمی و شیرازی برگزار شود.

سیف‌الله‌پور داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز است و حسن کامرانی‌فر به عنوان کمک داور اول و محمد راهی به عنوان کمک داور دوم او را یاری می‌کنند ضمن اینکه محمدرضا فغانی نیز به عنوان داور چهارم و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز دو عملکرد کاملاً متفاوت را در 6 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و صبا در بالای جدول و فجر شهید سپاسی شیراز در حال حاضر در انتهای جدول به ترتیب رده‌های هشتم و شانزدهم جدول لیگ را در اختیار دارند.

فجری‌ها در 6 بازی قبل چهار بار مقابل حریفان خود با نتایج دور از انتظار تن به شکست داده‌اند‌ ولی آن‌ها در دو هفته اخیر روند رو به رشدی داشته‌اند و بعد از اینکه موفق شدند نخستین شکست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را در ورزشگاه حافظیه رقم بزنند، هفته قبل نیز تراکتور‌سازی را در شیراز با تساوی بدون گل متوقف کردند و از دو غول بالای جدول چهار امتیاز گرفتند.

نماینده فوتبال شهر شیراز در لیگی که سه تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب تنها چهار امتیاز از 6 بازی گذشته در رده شانزدهم و آخر جدول رده‌بندی ایستاده است ولی آن‌ها فقط سه امتیاز کمتر از صبای رده هشتمی اندوخته‌اند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم کمی بهتر از فجر شهید سپاسی شیراز است، زیرا شاگردان محمد مایلی کهن در بازی‌های قبل خود دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت کسب کرده‌اند و هم‌اکنون با کسب هشت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند.

آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به هفته پنجم از نیم‌فصل نخست بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باز می‌گردد که طی آن صبا و فجر با مربیگری یحیی گل محمدی و محمود یاوری به تساوی یک بر یک رسیدند و البته بازی برگشت آن‌ها در شیراز نیز با همین نتیجه به تساوی انجامید.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول