اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبعات شکست برابر سپاهان در هفته ششم لیگ برتر

شاگردان مایلی‌کهن روی نوار ناکامی / چهارمین بازی بدون پیروزی صبا

تیم فوتبال صبای قم هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با ناکامی پشت سر گذاشت تا شاگردان مایلی‌کهن چهار بازی متوالی را بدون پیروزی به پایان ببرند.

شاگردان مایلی‌کهن روی نوار ناکامی / چهارمین بازی بدون پیروزی صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در سومین بازی خارج از خانه خود در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تن به شکست داد تا شاگردان مایلی‌کهن همچنان روی نوار ناکامی گام بردارند. ششمین هفته از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به سومین شکست خود در این فصل تن داد.

در این مسابقه حساس تیم فوتبال صبای قم در سومین مسابقه خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور، در اصفهان میهمان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که در پایان 2 بر 1 مغلوب میزبان قدر خود شد. صبای قم در این دیدار خارج از خانه که در حضور هواداران اصفهانی برگزار شد، در حالی مقابل تیم سپاهان اصفهان تن به شکست داد که چندان بد بازی نکرد اما باز هم ضعف در خط دفاعی این تیم با مدافعانی معمولی در خارج از سطح لیگ برتر چاره‌ای جز تسلیم برابر قهرمان جام حذفی نداشت.

در حالی که مدافعان صبا در دفع ابتدایی‌ترین توپ‌ها توان کافی را نداشتند و بسیار ضعیف بازی کردند، صبا در نیمه نخست دو گل از میزبان خود دریافت کرد تا 45 دقیقه اول این بازی با ناکامی شاگردان مایلی‌کهن به پایان برسد و دو تیم برای نیمه دوم آماده شوند.

صبای قم از سه بازی قبل خود تا پیش از مصاف با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت به استقلال تهران و فولاد خوزستان و تساوی با گسترش فولاد تبریز را در کارنامه داشت در حالی که سپاهان اصفهان نیز از دو بازی قبل خود شکست برابر تیم تراکتور سازی تبریز و فجر شهید سپاسی را تحمل کرده بود.

شاگردان زلاتکو کرانچار در این دیدار خیلی بهتر از صبای قم بازی نکردند اما مدافعان ضعیف صبای قم در این دیدار به کمک تیم ناکام سپاهان آمدند تا اصفهانی‌ها را از بحران خارج کرده و صبا را به بحران وارد کنند، اتفاقی که در هفته‌های آتی به مراتب بیشتر از گذشته به ضرر صبا تمام خواهد شد.

صبای قم در حال حاضر با کسب تنها هفت امتیاز از شش مسابقه در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است و در هفته هفتم رقابت‌ها روز جمعه هشتم شهریور ماه در قم میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/2258/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول