اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخوان در گفت‌وگو با فارس:

صبا برابر مس به حمایت تماشاگران قمی نیاز دارد / آرام آرام مدعی قهرمانی می‌شویم

سرپرست تیم هندبال صبای قم از تماشاگران قمی خواستار حمایت از این تیم در نخستین بازی خانگی و سایر میزبانی صبا در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شد.

صبا برابر مس به حمایت تماشاگران قمی نیاز دارد / آرام آرام مدعی قهرمانی می‌شویم

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما بعد از حدود یک دهه موفق به کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور و به دست آوردن جواز صعود به لیگ برتر شده‌ایم و باید این فرصت را برای تحول در هندبال قم قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه دوری از رقابت‌های لیگ برتر هندبال برای استانی مانند قم که هندبال خیز است بسیار سخت بود تاکید کرد: اما خوشحالیم از اینکه یک بار دیگر این فرصت را داریم که با تمام توان در بالاترین سطح هندبال باشگاهی کشور توانایی هندبال قم را به نمایش بگذاریم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه در این راه نیازمند حمایت و پشتوانه هستیم، عنوان داشت: ما گام نخست را محکم برداشتیم و توانستیم تیم نیروی زمینی تهران را در خانه خودش با شکست مواجه کنیم و نشان بدهیم که تیم خوبی برای این فصل بسته‌ایم.

وی یادآور شد: با این حال شکی نیست که کارمان در ادامه بازی‌های لیگ برتر سخت و حساس است، تیم‌ها از ما شناخت ندارند و آرام آرام شناخت بیشتری پیدا می‌کنند ولی مطمئن هستیم که با یک کادر فنی باهوش و توانمند، بازیکنان شاخص و مستعد و حمایت همه جانبه تماشاگران خوب و شایسته قمی خواهیم توانست در لیگ برتر این فصل حتی شگفتی ساز شویم.

اخوان ابراز داشت: هیچکس نمی‌تواند نقش تاثیرگذار و صد در صدی حمایت تماشاگران قمی در موفقیت‌های تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را از یاد ببرد، حالا ما از همان عزیزان می‌خواهیم که مانند تیم فوتسال صبا از تیم هندبال این باشگاه نیز حمایت کنند.

وی اذعان کرد: یکی از عواملی که سال گذشته در چارچوب بازی‌های خانگی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور منجر به موفقیت ما مقابل حریفان شد و در خانه تمام آن‌ها را با شکست مواجه کردیم، همین نقش حمایت تماشاگران خوب و شایسته قمی بود.

سرپرست تیم هندبال صبای قم اظهار داشت: تیم ما خوب و آماده است تا بهترین بازی خود را در مقابل تیم هندبال صنعت مس کرمان انجام دهد، ما نیز منتظر تمام تماشاگران خوب و خونگرم قمی هستیم تا عصر روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در سالن شهید حیدریان تیم صبا را مقابل حریف کرمانی خود به بهترین نحو حمایت و تشویق کنند.

انتهای پیام/78002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول