اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی‌کهن به مدافعان تیمش افتخار کند

صبا دارای چهارمین خط دفاع ضعیف لیگ سیزدهم/3 باخت در 6 مسابقه

تیم فوتبال صبای قم در حالی سومین باخت در لیگ سیزدهم را پذیرفت که سرمربی این تیم همچنان به مدافعان ضعیف تیمش اعتقاد شدید دارد.

صبا دارای چهارمین خط دفاع ضعیف لیگ سیزدهم/3 باخت در 6 مسابقه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این چهارمین هفته متوالی است که تیم صبای قم نمی‌تواند از حریفان خود سه امتیاز را بگیرد، در حالی که بزرگترین ضعف صبا در خط دفاعی این تیم است و محمد مایلی‌کهن معتقد است که بهترین مدافعان حال حاضر لیگ برتر ایران را در اختیار دارد.

مدافعان صبا این روزها در حد و اندازه تیم‌های محلی و زمین‌خاکی بازی می‌کنند در حالی که صبا یک تیم بزرگ و با سابقه در لیگ برتر فوتبال ایران است.

ضرورت چاره‌ای اندیشی برای ضعف‌های خط دفاع صبا

نام بردن از مدافعانی که این روزها همه فوتبال دوستان و کارشناسان این رشته ضعف آنها در ترکیب اصلی را به خوبی و وضوح می‌بینند و درک می‌کنند، چندان ضرورت ندارد اما لازم است که صبایی‌ها از همین الان فکری به حال خط دفاع ضعیف خود داشته باشند تا مبادا سرنوشت بدتری در انتظار این تیم باشد.

اگر همین روند با بازی‌ ضعیف مدافعان صبا ادامه یابد، چه بسا این هفته صبای قم در دیدار خانگی با آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر شاگردان غلامحسین پیروانی را نیز به راحتی از بحران خارج کند و به دومین باخت خانگی این فصل نیز تن بدهد.

مدافعان ضعیف نمی‌گذارند صبا نتیجه بگیرد

مایلی‌کهن تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد، تیمی که هافبک‌ها و مهاجمین توانمند و قابلی دارد، اما اگر صبا همچنان بخواهد در دفاع به عملکرد ضعیف خود ادامه بدهد،‌ حتی اگر مانند یک بازی هندبال یا بسکتبال هم به حریفان گل بزند، باز هم مدافعان ضعیف این تیم نمی‌گذارند که صبا نتیجه بگیرد.

همه آنهایی که بازی‌های اخیر صبای قم در لیگ سیزدهم را دیده‌اند به خوبی می‌دانند که ملوان و نفت تهران بدشانس بودند که نتوانستند از صبا امتیاز بگیرند زیرا مدافعان صبا این روزها در حد لیگ دسته سوم جام آزادگان هم بازی نمی‌کنند.

نگاهی به گل‌هایی که صبا در هفته‌های اخیر دریافت کرده به خوبی نشان می‌دهد که صبا واقعا دفاع ضعیفی دارد، صبا در بازی با فولاد از یک ارسال گل خورد، در بازی با استقلال با ضربه‌ای از فاصله‌‌ای دور تسلیم آبی‌های پایتخت شد، در بازی با گسترش فولاد دو اشتباه مرگ‌بار انجام داد و در دیدار مقابل تیم سپاهان هم اگر دو بازیکن از تیم امید یا جوانان صبا در ترکیب این تیم بودند به مراتب بهتر از مدافعان پرادعا و چندین میلیونی این تیم بازی می‌کردند.

7 گل خورده در 6 مسابقه / آمار ضعیف خط دفاعی صبا

حرف آخر با محمد مایلی‌کهن است که در توجیه ناکامی‌های اخیر تیمش و در پاسخ به عملکرد مدافعان این تیم، مدعی است که چهار تن از بهترین مدافعان حال حاضر ایران دارد و با اصرار شدید معتقد است که تیم صبا در خط دفاعی ضعفی ندارد، در حالی که در پاسخ به وی تنها‌ می‌توان گفت که امیدواریم صبای قم این هفته ناجی تیم فجر سپاسی شیراز نباشد.

صبای قم در شش هفته سپری شده از مسابقات لیگ سیزدهم مقابل حریفان هفت گل دریافت کرده و تنها شش گل زده است در حالی که چهارمین خط دفاع لیگ سیزدهم نیز در اختیار این تیم است و نماینده فوتبال قم با ادامه این روند آینده خوبی نخواهد داشت.

صبای قم به غیر از پیروزی در هفته‌های اول و دوم مقابل تیم‌های ملوان بندر انزلی و نفت تهران و تساوی هفته پنجم با گسترش فولاد تبریز در خانه خود، به ترتیب در هفته‌های سوم، چهارم و ششم به تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخته است تا با هفت امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ب40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول