اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر:

همراهی شهروندان انگیزه خدمت‌رسانی را مضاعف کرده است

شهردار مشگین‌شهر گفت: تشویق‌ها و حمایت‌های مسئولان و همراهی شهروندان، انگیزه ما را در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت مضاعف کرده است.

همراهی شهروندان انگیزه خدمت‌رسانی را مضاعف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفرزاده عصر امروز در دیدار مردمی خود در محلات مشگین‌شهر اظهار داشت: حمایت مسئولان شهری و همراهی شهروندان به ویژه امام جمعه مشگین‌شهر در تمامی مراحل خدمت‌رسانی مشوق اصلی ما بوده است.

وی به افزایش انتظارات شهروندان همسو با فعالیت‌های مختلف عمرانی اشاره کرد و افزود: مایه مباهات است که شهروندان در تمام امور، مسائل و مشکلات شهری را پیگیری کرده و شهرداری را در امر خدمت‌رسانی یاری می‌کنند.

جعفرزاده تصریح کرد: امیدواریم این انتظارات معقول باشد تا شهرداری بتواند با فراغ بال به توسعه و آبادانی شهر اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه در دو سال اخیر خدمات مختلفی به مردم انجام شده است از سعی و کوشش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم سبب رضایتمندی آنها شده و این به منزله رضایت خداوند از خدمتگزاران می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار مشگین‌شهر در ادامه اضافه کرد: زمانی که می‌بینیم شهروندان مسائل و مشکلات خودشان را حتی خارج از وقت اداری پیگیری می‌کنند این به نوعی برای ما تکلیف ایجاد می‌کند تا در کمترین وقت مقرر به حل موارد ارجاعی اقدام کنیم تا اسباب آسایش آنها بیشتر از گذشته رقم بخورد.

جعفرزاده با قدردانی از تمامی شهروندانی که با ارسال لوح سپاس، پلاکارد و بنر عملکرد شهرداری را مورد تأیید و تمجید قرار دادند، رضایت و خوشحالی آنها را بهترین پاداش برای مجموعه شهرداری توصیف کرد.

وی گفت:‌ بی‌شک رضایت شهروندان رضایت خداوند را به همراه دارد و این بهترین توشه برای آخرت خدمتگزاران صدیق است.

شهردار مشگین‌شهر در مراسمات مختلف از سوی نهادها و ارگان‌های مختلف و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از جمله بسیج سازندگی سپاه، کتابخانه‌های عمومی استان، ‌فرماندهی پادگانی شهید بیگلری، ‌مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت کشور، معاونان عمرانی استانداری اردبیل در دوره مسئولیت استاندار اسبق و فعلی، فرماندار سابق، عباداللهی فرماندار فعلی، هیئت‌های مختلف ورزشی استان و شهرستان، رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان، رؤسای دانشگاه‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور، شورای آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی، انجمن حمایت از معلولان، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و طرح‌های اقتصادی وزارت کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و ورزش و جوانان استان اردبیل، هیئت‌های فرهنگی، مذهبی استان و شهرستان، مدیرعامل سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان با ارسال تقدیرنامه‌های مختلف عملکرد صفر جعفرزاده شهردار مشگین‌شهر و مجموعه شهرداری مشگین‌شهر را مورد تقدیر و تجلیل قرار دادند.

در سایه تلاش‌های شهرداری و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی،‌ فرهنگی شهرستان مشگین جزو مجموعه جهانی هزار شهر، هزار زندگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/62001/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول