اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش:

شهروندان آبپخشی منبع ذخیره آب در منازل خود نصب کنند

رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش خواستار نصب منبع ذخیره آب در منزل شهروندان آبپخشی شد.

شهروندان آبپخشی منبع ذخیره آب در منازل خود نصب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید احمدرضا مهدوی دوشنبه‌شب در دیدار مسئولان با شهروندان آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب در حوزه آب از اولویت‌هایی است که مسئولان آب و فاضلاب شهرستان دشتستان توجه جدی به آن دارند و خدمات فراوانی در این حوزه ارائه می‌دهند.

وی افزود: استان بوشهر در جهت تامین آب شرب یکی از مناطق بحران‌زا است و بیش از 90 درصد آب شرب این استان از مناطق دور دست استان‌های کهکیلویه و بویر احمد و فارس تامین می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به نبود منابع تامین آب در استان بوشهر در صورت قطعی آب شاهد ایجاد تنش آبی کوتاه‌مدت در منطقه می‌شویم و انتظار داریم شهروندان آبپخشی نسبت به نصب منبع ذخیره آب به‌منظور تامین آب شرب مورد نیاز در مواقع قطع آب در منازل خود اقدام کنند.

مهدوی با اشاره به این‌که بخشی از شهروندان آبپخشی منبع ذخیره آب ندارند، خاطرنشان کرد: در هنگام قطعی آب رفع مشکل حداکثر در فاصله زمانی 24 تا 48 ساعت حل می‌شود و شهروندان با مدیریت مصرف از طریق منبع ذخیره آب می‌توانند نیاز آب شرب خود را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: در آبپخش پنج هزار و 600 مشترک آب شهری وجود دارد و براساس آمار موجود در حال حاضر 400 کنتور آب خراب در این شهر وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: در هر سال سهمیه معینی کنتور آب در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار می‌گیرد و این اداره به‌صورت نرم 50 درصد از آن را در محله درواهی، 25 درصد از آنها را در محله قلایی و مابقی را در محله بهرام‌آباد جایگزین کنتورهای آب معیوب می‌کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش عنوان کرد: در تعویض کنتورهای آب معیوب کنتورهایی که مدت‌زمان بیشتری در انتظار تعویض بوده‌اند، اولویت اداره آب و فاضلاب را شامل می‌شوند.

مهدوی ابراز داشت: تعمیر کنتورهای آب از خدمات رایگان اداره آب و فاضلاب است و بابت ارائه خدمات مربوط به تعمیر کنتور آب یک ریال از هیچ شهروندی دریافت نکرده‌ایم.

وی در ارتباط با مشکل آب خیابان آیت‌الله مهدوی افزود: در خیابان آیت‌الله مهدوی شاهد کم‌آبی و افت فشار هستیم، ولی هیچ‌گاه بی‌آبی را تجربه نکرده‌ایم.

رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش گفت: در روزهای مختلف به‌صورت رندوم از منازل خیابان آیت‌الله مهدوی بازدید به‌عمل می‌آید که در تمامی بازدیدها وضعیتی مطلوب در این خیابان وجود دارد.

مهدوی افزود: گرم بودن آب شرب در برخی از مناطق و خیابان‌های شهر به‌دلیل مصرف کم‌آب در این مناطق و خیابان‌ها است.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول