اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج هنرمندان مازندران خبر داد

آمل میزبان ششمین جشنواره شعر بسیج مازندران

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری ششمین جشنواره شعر استان به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

آمل میزبان ششمین جشنواره شعر بسیج مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قهرمان سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج استان مازندران خبر داد و گفت: ششمین جشنواره شعر بسیج استان مازندران هفتم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان مازندران افزود: محورهای ششمین جشنواره شعر استانی بسیج بازخوانی آرمان و اندیشه انقلاب و دفاع مقدس، بیداری اسلامی، مقاومت ملل و انتظار، امید و آرمان‌گرایی، آیین اجتماعی و حماسه سیاسی حماسه اقتصادی است.

سعیدی در ادامه به بخش ویژه جشنواره اشاره کرد و گفت: ما امسال در جشنواره بخش ویژه نیز داریم که سه موضوع جنگ نرم، شهیده سیده‌طاهره هاشمی شهیده شاخص سال 1392 سازمان بسیج و همچنین استاد خلیل عمرانی موضوعات مورد نظر در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: 464 اثر از 133 شاعر با همین محورها  در سه رده 12 تا 18 سال، 19 تا 35 سال و 36 سال به بالا به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به جشنواره پنجم از رشد چشمگیر 170 درصدی ارسال اثر برخوردار بود.

سعیدی افزود: پس از پایان مرحله داوری، نفرات برتر هر رده سنی انتخاب و در مراسم اختتامیه هفتم شهریورماه جاری در آمل از آنان تقدیر و آثارشان نیز برای شرکت در جشنواره سراسری به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول