اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان بسیج هنرمندان

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های عکس و شعر بسیج قم تمدید شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های عکس و شعر بسیج تا 31 مرداد ماه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های عکس و شعر بسیج قم تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم،‌ محمود علامه روشن با اعلام تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره‌های شعر و عکس بسیج گفت: به دلیل استقبال هنرمندان از دو جشنواره، مهلت ارسال آثار هنرمندان را تا تاریخ 31 مردادماه تمدید کردیم تا همه علاقمندان برای شرکت در این جشنواره‌ها فرصت کافی داشته باشند.

وی دومین جشنواره عکس بسیج استان را با موضوعات فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان، سبک زندگی اسلامی و همچنین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خواند و افزود: به دلیل کثرت آثار و تقاضای هنرمندان مهلت آثار این جشنواره تا 31 مرداد ماه تمدید شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر جشنواره و یا به سایت اطلاع‌رسانی این جشنواره مراجعه کنند.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان سپاه قم در ادامه به برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره نیز با موضوعات مختلف از قبیل بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، شعر مهدوی، مضامین آیینی، کسب زندگی اسلامی، اعتکاف و همچنین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از علاقمندان تا 31 مرداد ماه آثار می‌پذیرد و به منظور بزرگداشت استاد خلیل عمرانی و موضوعات آزاد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.qombao.ir و یا با شماره تماس 36103490 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول