اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور:

پدافند فرهنگی را به موازات پدافند هوایی ایجاد کرده‌ایم

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) گفت: در موازات وظایف پدافند هوایی و سامانه فرماندهی قرارگاه نیز پدافند فرهنگی را به وجود آورده‌ایم.

پدافند فرهنگی را به موازات پدافند هوایی ایجاد کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، سید جانمراد موسوی در نشست خبری که ظهر امروز در قرارگاه فرماندهی پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) و به مناسبت دهه پدافند هوایی برگزار شد اظهار کرد: در موازات وظایف پدافند هوایی و سامانه فرماندهی قرارگاه نیز پدافند فرهنگی را به وجود آورده‌ایم.

وی عنوان کرد: بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی آشنا کردن بیشتر کارکنان و پرسنل و خانواده‌هایشان با قرآن و اهل بیت است که باید به آن توجهی ویژه داشته باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) تصریح کرد: بالا بردن سطح معنویت و اخلاق و تربیت اسلامی همه کارکنان و پرسنل و همچنین توجه ویژه به سربازان آموزشی، وظیفه شرعی و قانونی عقیدتی سیاسی پدافند است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، خط مقدم مقابله با دشمن هستند، تصریح کرد: اگر خانواده‌ها نتوانند کارکنان و کارمندان نیروهای مسلح را حمایت کنند، زمینه‌‌های حمله دشمن فراهم خواهد شد.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در برابر تهاجمات، برنامه ریزی‌هایمان به روز است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) در مورد ویژگی پرسنل پدافند هوایی عنوان کرد: کارکنان پدافند هوایی الهی هستند و برای رضای خدا خدمت می‌کنند، این پرسنل مردمی‌اند و در کنار مردم و از خود مردم و برای دفاع از هم‌میهنان و مردم کشورشان خدمت می کنند.

وی در ادامه اشاره کرد: پرسنل پدافند هوایی ولایی و ولایتمدار هستند و در حریم و سایه‌سار ولایت حرکت می‌کنند.

موسوی همچنین به برنامه‌ها و اقدامات این قرارگاه به مناسبت دهه پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از جمله برنامه‌های منتسب به دهه پدافند هوایی در این منطقه است.

انتهای پیام/72001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول