اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

پروژه‏های روستایی دماوند افتتاح شد

فرماندار شهرستان دماوند به مناسبت هفته دولت، به‌صورت هم‏زمان چند پروژه روستایی را در این شهرستان افتتاح کرد.

پروژه‏های روستایی دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند صبح امروز به‌ مناسبت هفته دولت با حضور در جمع مردم روستای بیدک از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند، ضمن دیدار با مردم این روستا، به طور هم‏زمان چند پروژه روستایی را افتتاح کرد.

سعید افشارنادری در جمع مردم روستای بیدک ضمن تبریک هفته دولت به مردم و دولت‏مردان، این ایام را فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر، تجلیل از خدمت‏گذاران و بیان برنامه‏ها و عملکرد مسئولان دانست.

وی رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص، مردمی بودن و ساده‏زیستی عنوان کرد و افزود: آنها مسئولیت را برای رضای خدا و خدمت به مردم می‏پذیرفتند و چون از متن مردم بودند، به دور از زخارف دنیوی تنها خدمت به مردم را سرلوحه خود ساخته بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اراده‏ای قوی دارند تا با هر نوع ابزاری این نظام الهی را دچار مشکل کنند و بتوانند ناکارآمدی نظام را با جنگ روانی و استفاده از رسانه‏ها القا کنند.

افشارنادری بیان کرد: اما جهانیان می‏دانند با وجود همه این فشارها، نظام مقدس اسلامی هم‏اکنون در اوج اقتدار، عزت و پیشرفت قرار دارد.

فرماندار شهرستان دماوند یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتباط تنگاتنگ مردم با مسئولان دانست و بیان داشت: وظیفه ما، صداقت در گفتار و تلاش مضاعف برای خدمت است؛ چراکه مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره پشت سر مقام معظم رهبری در همه صحنه‏ها حضور دارند و این یک سرمایه بزرگ است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم پروژه‏های خانه عالم روستای بیدک با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان، اجرای طرح هادی روستای سربندان و بهره‏برداری از بوستان و مجموعه فرهنگی روستای مراء به صورت هم‏زمان افتتاح شد.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول