اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود تنگناهای شدید اعتباری سال 91

بویین زهرا در عرصه بهره‌برداری پروژه‌ها خوش درخشید

فرماندار بویین زهرا گفت: با وجود تنگناهای شدید اعتباری سال گذشته اقدامات مؤثری در این شهرستان در زمینه بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف انجام شده است.

بویین زهرا در عرصه بهره‌برداری پروژه‌ها خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی عصر امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان و مدیران شهرستان بویین زهرا به نقش و جایگاه شهدای دولت در خدمت‌رسانی به محرومان پرداخت و اظهار داشت: از آنجایی که دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال نشان دادن ناکارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی هستند وظیفه تمام افراد این است تا با تلاش بی‌وقفه کارآمدی کشور اسلامی ایران را به دنیا اثبات کرده و در این راستا تلاش کنند.

فرماندار بویین زهرا، حماسه‌های مختلف خلق شده توسط ملت را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی است که تمام هدف خود را خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی دانسته و در این مسیر تنها خداوند متعال را نظاره‌گر اعمال خویش دیدند.

احمدی پیرامون جهش شاخص‌های عمرانی بویین زهرا عنوان کرد: در طی یک سال گذشته با وجود تنگناهای شدید اعتباری در دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز در ماه‌های گذشته سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اقدامات مؤثری در راستای عمران، آبادانی و پیشرفت در سطح شهرستان و نقاط مختلف برداشته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین کارهای بزرگی با روحیه کار، تلاش، اتحاد، انسجام، همدلی، همراهی و همکاری و با صفا و صمیمیت ارزنده مسئولان و مدیران مؤمن، متعهد و ساعی شهرستان بویین زهرا به اتمام رسیده است.

فرماندار بویین زهرا، برگزاری انتخاب 24 خردادماه را جزو نمونه کارهای بزرگ به ثمر رسیده در شهرستان بویین زهرا دانست و ابراز داشت: مردم شهرستان بویین زهرا با حضور و مشارکت 83 درصدی خود و بدون کوچک‌ترین خدشه در برگزاری انتخابات حماسه سیاسی مد نظر را خلق کردند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دو دولت‌ گذشته نهم و دهم به پاس اهدای خدمات ارزنده در شهرستان بویین زهرا تقارن هفته دولت با آغازین روز‌های شروع به کار دولت یازدهم را تبریک گفت.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه دولت یازدهم با شعار اعتدال و با تدبیر در انتقال امید اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: مکتبی بودن، عدم زاویه‌پذیری، ساده زیستی، خادم بودن و عدم احساس خستگی، صداقت، استقامت نسبت به ناملایمتی‌ها سرلوحه کار مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی است.

احمدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز بسیج کارمندی را به تمامی دولت‌مردان تبریک گفت.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول