اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

11 پروژه عمرانی در شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت 11 پروژه عمرانی در شهرستان نیز افتتاح می‌شود.

11 پروژه عمرانی در شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز هفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان اظهار کرد: هفته دولت  فرصت ارج نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر است  و باید ویژگی‌های اخلاقی این دو شهید والامقام را الگو قرار دهیم

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا خدمات دولت در طول یک سال گذشته در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف عرضه شود تا مردم از میزان خدمات‌دهی دولتمردان در سطح جامعه آگاه شوند.

مسئول ارشد شهرستان بویراحمد در ادامه تعداد پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان را 11 مورد عنوان کرد و گفت: عمده پروژه‌های افتتاحی این شهرستان خدمات‌دهی به جامعه روستایی است که در هفته دولت با حضور استاندار در پایان هفته جاری افتتاح می‌شوند.

وی، به پروژه‌های افتتاحی و ماهیت آن‌ها در سطح ملی و استانی اشاره و اذعان کرد: گازرسانی به روستاهای بی‌بی خاتون از نوع ملی، پروژه ملی گازرسانی به روستاهای دشتروم( تل سیاه، دپوت، آب چنار، آبگردو، آب دره جونک) و افتتاح مسکن مهر سایت بنیاد مسکن 144 واحد از عمده پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

الفونه در ادامه افتتاح مسکن مهر جمعه‌ بازار 216 واحد، مسکن مهر سروک 314 واحد و ساماندهی گلزار شهدای روستای سروک را از پروژه‌های عمرانی شهرستان عنوان کرد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای روستای (دمکره دشتروم) آبرسانی به روستای آبچندار گلال، افتتاح ساختمان دهیاری آبچندار گلال، آبرسانی پوله زیلایی و افتتاح غسالخانه تل دراز لوداب دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان بوبراحمد در هفته دولت است.

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به اعتبارات شهرستانی اشاره کرد و گفت: در اعتبارات عمرانی سال 91 دولت اعلام کرد که پروژه‌های جدید شروع نشود و اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام اختصاص داده شود.

مسئول ارشد شهرستان بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به بخش دولتی اختصاص یافته است اما با این وجود در بخش خصوصی پروژه‌های مهمی در حوزه کشاورزی از جمله ایجاد سردخانه، کارخانه دام و طیور، و ...توسط بخش خصوصی ایجاد شده، است.

وی، به پروژه‌های نیمه تمام و مهم در شهرستان اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی از جمله راه زیلایی، سیلاب کلوار، مور زرد زیلایی و جاده پاتاوه به دهدشت از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه‌سازی بوده که انتظار می‌رود در افقی روشن به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول