اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

13 پروژه عام‌المنفعه شهرداری لنگرود افتتاح شد

13 پروژه عمرانی، خدماتی و عام‌المنفعه شهرداری لنگرود با اعتبار 3 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

13 پروژه عام‌المنفعه شهرداری لنگرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، شهردار لنگرود عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: 13 پروژه شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شده است.

سید رضا پورمحمدی، به هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب در بلوار عبدالکریمی ضلع شمالی اشاره کرد و افزود: برای این پروژه لوله‌گذاری با لوله‌های بتونی فشار قوی مسلح، به طول یک‌هزار و 230 متر انجام شد.

وی، نصب صندلی و چراغ‌های روشنایی بلوار عبدالکریمی ضلع جنوبی به طول یک‌هزار و 500 متر مربع، اجرای فرش پالت پیاده‌روی ضلع جنوبی و شمالی بلوار عبدالکریمی را از اقدام‌های این نهاد ذکر کرد.

این مسئول، زیرسازی کامل و بخشی از آسفالت‌کاری خیابان جنب ساختمان‌های مسکن مهر به طرف پارک فجر به مساحت 13 هزار و 800 متر مربع و... را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد.

وی، زیرسازی و آسفالت‌کاری کوچه‌های منطقه چال کیاسر به مساحت 13 هزار متر مربع، کوچه منشعب به خیابان شهید آزموده و دو هزار و 800 متر مربع را از دیگر اقدام‌های این نهاد برشمرد.

پورمحمدی، گفت: لوله‌گذاری بتونی فشار قوی مسلح برای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب خیابان شهید رجایی به طول 850 متر مربع و... از دیگر فعالیت‌های عمرانی لنگرود است.

وی، هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از سیلاب منطقه کیاکلایه خیابان ثابت‌قدم را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در هفته دولت جاری افتتاح شد.

شهردار لنگرود، هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و عملکرد دولت به ملت عنوان کرد و متذکر شد: مسئولان باید خدمات انجام شده دولت را به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا از این طریق زمینه جذب و جلب افکار عمومی فراهم و دشمن ناامید شود.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول