اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر:

تمام‌ شهرداری‌های استان بوشهر نیروی مازاد دارند

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: تمامی شهرداری‌های استان بوشهر نیروی مازاد دارند.

تمام‌ شهرداری‌های استان بوشهر نیروی مازاد دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عزیزالله خورشیدی ظهر امروز در نشست با منتخبین شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی از ارکان مهم و تاثیرگذار در مدیریت هر شهر محسوب می‌شوند و ضروری است که با آگاهی از قوانین و مقررات تمامی کارهای خود را انجام دهند.

وی افزود: هدفمند کردن فعالیت پرسنل شهرداری‌های استان بوشهر یکی از اهدافی است که دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر در دستور کار خود قرار داده و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در راستای تحقق آن تلاش می‌کند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های دوره‌ای به پرسنل شهرداری‌ها و برگزاری کلاس‌های توجیهی و آشنایی با قوانین برای اعضای محترم شوراهای اسلامی از برنامه‌هایی است که این دفتر به‌منظور افزایش کارآمدی پرسنل شهرداری‌‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

خورشیدی بیان داشت: در قالب تحقق اهداف آموزشی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر شاهد برگزاری 20 دوره آموزشی برای پرسنل شهرداری‌های استان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای پرسنل شهرداری‌های استان بوشهر، اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری بیش از 10 هزار جلد کتاب آموزشی مرتبط با فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها بین پرسنل این نهاد توزیع شده و در کنار آن شاهد برگزاری 12 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شهرداری‌های استان بوشهر بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: برخی پرسنل شهرداری‌ها با روند رو به رشد علم و فناوری‌های نوین آشنایی نداشته‌اند و آشنایی با ابزار فناوری و ارتباطات از اولویت‌هایی است که در برنامه‌های خود به آن توجه داشته‌ایم.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پاسخ به سوال منتخبین شورای چهارم دشتستان عنوان کرد: در ارتباط آئین‌نامه استخدامی و وضعیت پرسنل شهرداری‌های استان بوشهر، هم‌اکنون در حال بررسی چارت سازمانی تمامی شهرداری‌های استان هستیم.

خورشیدی ابراز داشت: در حال حاضر تمامی شهرداری‌های استان با نیروی مازاد مواجه هستند و به‌کارگیری نیرو بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح در این ارتباط خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مسئولیت سخت و طاقت‌فرسایی است، افزود: از شوراهای اسلامی انتظار داریم در انتخاب شهرداران به تخصص، کارآمدی، آشنایی با نیازها و مسائل شهری توجه جدی و اساسی داشته باشند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: شهرداران استان بوشهر شهردارانی کارآزموده هستند و ورود نیروی جدید به شهرداری‌ها به‌خاطر عدم آشنایی با فعالیت و کارکرد شهرداری بخشی از فرصت پیش‌روی ایشان برای خدمت را از بین می‌برد.

خورشیدی ابراز داشت: جابه‌جایی شهرداران کارآزموده از اقداماتی است که شوراهای اسلامی به‌منظور بهره‌گیری از تجارب و ایده‌های جدید و ایجاد نشاط در مدیریت شهری می‌توانند به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول