اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا مطرح کرد

رشد اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مطالبه رهبری از دولت

امام جمعه بویین زهرا، گسترش و رشد اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی را مطالبه مقام معظم رهبری از دولت یازدهم برشمرد.

رشد اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مطالبه رهبری از دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار با مسئولان بویین زهرایی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان مکتبی و ریشه‌دار الگوی امروز مسئولان هستند، اظهار داشت: بنا بر سفارش و تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گزارش کارها و فعالیت‌های انجام شده باید به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود که در همین راستا نیز البته میزان خدمات صورت گرفته از سال گذشته تا به امروز قابل مقایسه نیست.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه با وقوع انقلاب اسلامی و ایجاد تحول اجتماعی مردم طی 35 سال گذشته شاهد خدمات ارزنده نظام اسلامی بوده‌اند، ابراز داشت: البته زاویه‌ گرفتن از شعار‌های اولیه جزو چالش‌ها در هر انقلابی محسوب می‌شود که سبب بروز گرفتاری‌ و مشکلات در طول یک تحول می‌شود.

زرینه ادامه داد: دستیابی به استقلال، آزادگی، استکبارستیزی و تحقق عدالت جزو شعارهای اولیه انقلاب اسلامی بوده است که بدون شک فاصله‌ گرفتن از این شعار‌ها و آرمان‌ها حرکتی خلاف آرمان 200 هزار شهید نبرد دفاع مقدس، 17 هزار شهید ترور، 36 هزار شهید دانش‌آموز، علما و شهدای محراب در کشور است که هر یک با شهادت به عالی‌ترین مراتب انسانیت دست یافته و رستگار شدند.

وی با ذکر این نکته که فاصله و زاویه‌ گرفتن از آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب به مرور و طی زمان صورت گرفته و در نهایت به کمرنگ شدن طرح شعار‌ها می‌شود، ابراز داشت: البته بروز برخی فشار‌های اقتصادی ناشی از بی‌مدیریتی به عموم سبب بروز برخی مشکلات در کشور شده است.

امام جمعه بویین زهرا، رشد اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی را دو مطالبه مقام معظم رهبری از دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: تمام مسئولان باید در مقام قول و گفتار خود بر شعارهای اولیه انقلاب اسلامی پافشاری کرده و حفظ اسلامیت نظام مأموریت اصلی شمرده شود.

زرینه به خدمات ارزنده دو دولت گذشته در شهرستان بویین زهرا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ارتقای فرهنگ دینی به عنوان دغدغه مهم باید توسط دولت جدید دنبال شود چراکه امروز به علت فاصله‌ گرفتن جوامع غربی و شرقی از اخلاق و فرهنگ شاهد بروز فساد، خودکشی‌ها، طلاق و زد و بندهای اخلاقی هستیم که به اعتقاد جامعه‌شناسان غربی زنگ خطر را در این جوامع به صدا در آورده است.

انتهای پیام/77005/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول