اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

اجرای 500 برنامه در هفته دولت در استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت به عنوان هفته سرافرازی دولت‌مردان ده‌ها طرح عمرانی و 500 برنامه مختلف در استان بوشهر اجراء می‌شود.

اجرای 500 برنامه در هفته دولت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری و جشنواره شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی هر ساله شاهد برگزاری جشنواره شهید رجایی هستیم.

وی توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری را از اهداف جشنواره شهید رجایی برشمرد و گفت: تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، روحیه کار جهادی، کارآفرینی و درستکاری، تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع و شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، هفته دولت را فرصتی مناسب برای نشان دادن خدمات، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و خادمین نظام اسلامی ایران ذکر و تصریح کرد: امسال هفته دولت مقارن است با شروع بکار دولت جدید که با مدیریت قوی ،پر محتوا و محبوب دکتر روحانی فعالیت خود را آغاز کرده است که انشاالله شاهد شکوفایی و بالندگی استعدادهای هرچه بیشترنظام باشیم.

زارع با تشریح برنامه‌های هفته دولت در استان بوشهر گفت: در این هفته شاهد اجرا و برنامه‌های مختلفی از جمله میثاق دولت‌مردان با شهداء، دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، افتتاح ده‌ها طرح عمرانی، تجلیل از دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارکنان برتر، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی و بازدید استاندار، معاونین و مدیران از شهرستان‌ها خواهیم بود.

معاون استاندار بوشهر موفقیت‌های دولت مردان در استان بوشهر را برشمرد و تصریح کرد: توسعه و پیشرفت استان بوشهر در ابعاد مختلف به ویژه در یکسال گذشته نشان از موفقیت دولتمردان است که هر روز شتاب توسعه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول