اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان:

برنامه‌های دولت جدید با آرمان‌های جهاد دانشگاهی هم‌ جهت است

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به هفته دولت تاکید کرد: جهاد یک نهاد عمومی غیردولتی است و سازمان‌ها و ادارات دولتی اعتماد بیشتری به جهاد داشته باشند و در مقابل، قطعا جهاددانشگاهی این اعتماد را در بالاترین سطح پاسخگو خواهد بود.

برنامه‌های دولت جدید با آرمان‌های جهاد دانشگاهی هم‌ جهت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی حسینیان امروز در نشستی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد یک مسئول وظیفه‌شناس در نظام اسلامی هستند و مدیران باید شهدا، و خصوصا شهدای دولت را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است، تصریح کرد: عالی‌ترین مقام اجرایی جهاد دانشگاهی توسط رئیس‌جمهور تعیین می‌شود و همین مسئله نشان‌دهنده تعامل خوب جهاد با دولت‌ها است.

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان این شیوه انتخاب رئیس جهاد دانشگاهی را نشان دهنده تعامل بسیار خوب رئیس ‌جمهور با این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: آموزش کارکنان دولت و آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت به ویژه با نگرش بین‌الملل از ‌جمله مواردی که در حال حاضر در جهاد دانشگاهی به صورت فعال و پویا ادامه دنبال می‌شود.

حسینیان با ابراز امیدواری نسبت به تعامل سازنده جهاد دانشگاهی با دولت، اندیشه‌های دولت جدید را آرمان‌های جهاد دانشگاهی هم‌سو دانست و خواستار اعتماد مسئولان آینده استان در دولت جدید و ایجاد فضای فیزیکی و امکانات مورد نیاز جهاد دانشگاهی برای گسترش این نهاد در سراسر استان شد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای جلب اعتماد سازمان‌ها و نهادهای دولتی به جهاد دانشگاهی دانست و اضافه کرد: شایسته است سازمان‌ها و نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی باید پروژه‌های آموزشی و پژوهشی خود را به جهاد دانشگاهی واگذار کنند و قطعا جهاد دانشگاهی این اعتماد را در بالاترین سطح پاسخگو خواهد بود.

این مقام مسئول در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز کارمند، این قشر از جامعه را سختکوش و پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان‌ها و نهادها و نیز به کارگیری کارمندان که وسیله روند بهبود کار هستند، خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه همت و سختکوشی کارکنان حوزه آموزش عالی نیازمند اعتماد و حمایت بیشتر از جانب مسئولان است، تصریح کرد: در این نظام، کارمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و درستی بسیاری از کارها به دست آنان است که در همین ارتباط امیرمؤمنان علی علیه السلام می‌فرماید: «کارها به دست کارمندان راست و درست می‌شود».

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول