اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد

ارزیابی بازیکنان زیر 13 سال نفت آبادان برای حضور در تیم منتخب خوزستان

سرپرست مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هفت بازیکن زیر 13 سال مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت آبادان برای ارزیابی و حضور در تیم منتخب خوزستان به اردوی شهرستان قلعه تل اعزام شدند.

ارزیابی بازیکنان زیر 13 سال نفت آبادان برای حضور در تیم منتخب خوزستان

علی دایلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: کارهای زیر ساختی و پایه‌ای فوتبال آبادان با جدیت در این آکادمی پیگیری می‌شود و آینده‌ای روشن در انتظار فوتبال آبادان خواهد بود.

وی ادامه داد: حدود 8 کادر فنی سرپرستی و پزشکی و تدارکات در هشت رده سنی در مدارس فوتبال آکادمی صنعت نفت 220 بازیکن زیر 13 سال را ضمن پرورش و کشف استعداد، مهیای حضور در تیم‌های پایه صنعت نفت  می‌کنند.

سرپرست رده 10 و 11 سال مدرسه فوتبال آکادمی صنعت نفت تصریح کرد: استعداد یاب‌های آکادمی صنعت نفت آبادان همزمان در سطح شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار کار نونهالان و نوجوانان مستعد را زیر نظر دارند و با نظرات نهایی کارشناسان مرتبط این بازیکنان نیز به این آکادمی راه پیدا خواهند کرد.

دایلی افزود: روز گذشته نیز هفت بازیکن زیر 13 سال و مشخصاً از رده 10 سال به اردوی شهرستان قلعه تل اعزام شدند و در کمپ تمرینی المپیک این شهرستان به رقابت با 5 منطقه دیگر خوزستان پرداختند که عملکرد قابل قبولی داشتند و به احتمال فراوان دست کم 3 نفر از آنان به تیم منتخب خوزستان راه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امکاناتی که در اختیار فوتبال آموزان این آکادمی قرار گرفته بسیار گسترده است و باشگاه صنعت نفت آبادان در نظر دارد تا در راستای احیای فوتبال آبادان گامی بلند برداشته و بازیکنان زیادی را در آینده نه چندان دور به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول