اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت فوتبال اصفهان خبر داد:

آغاز به کار رسمی هیئت فوتبال اصفهان از امروز

سرپرست جدید هیئت فوتبال اصفهان گفت: آمده‌ایم تحولی نو برای توسعه فوتبال در استان ایجاد کنیم و امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم.

آغاز به کار رسمی هیئت فوتبال اصفهان از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعتی پیش غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه مرتضی لاچیانی سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان در مکان این هیئت حاضر شدند و مرتضی لاچیانی به صورت رسمی کار خود را در هیئت فوتبال استان اصفهان آغاز کرد.

مرتضی لاچیانی که در هیئت فوتبال استان اصفهان حضور داشت، اظهار کرد: من و گروهم از استخوان‌شکسته‌های فوتبال استان هستیم و آمده‌ایم تحولی نو برای توسعه این رشته در استان ایجاد کنیم و امروز به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال استان اصفهان تشنه یک حرکت جدید است که امیدواریم به کمک باشگاه‌ها، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون، فوتبال استان را به جایگاه اصلی برسانیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان به ساختمان هیئت فوتبال اشاره کرد و افزود: 12 سال پیش ما این مکان را ابتدا در اختیار هیئت بوکس گذاشتیم و پس از آن به هیئت فوتبال رسید اما تعجب می‌کنم پس از این چند سال هیچ تغییری در آن از نظر فیزیکی دیده نمی‌شود.

وی از پیگیری‌های محمدرضا محمدجواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون وی غلامعلی ابراهیمی و وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش به‌خصوص فوتبال استان اصفهان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول