اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران ساری خبر داد

ارائه پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران ساری گفت: پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به فدراسیون ارائه دادیم.

ارائه پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی

علیرضا هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: در مرحله مقدماتی توانستیم میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های مهمان در ساری باشیم که تمامی تیم‌ها از میزبانی خوب ما تشکر کردند.

وی با اشاره به صعود تیمش به عنوان تیم اول به مرحله نهایی این رقابت‌ها افزود: با توجه به امکانات خوب و طبیعت زیبا، زمین مناسب ساحلی برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی، پیشنهاد برگزاری مرحله نهایی به میزبانی ساری را داریم.

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران ساری در ادامه از برگزاری جلسه برای مشخص شدن میزبان مرحله نهایی تصریح کرد: فردا یکشنبه جلسه‌ای با حضور چهار نماینده مرحله نهایی در فدراسیون برگزار می‌شود.

هوشیار گفت: در هر بازی که بازیکنانش پیروز بازی میدان بودند از سوی هیئت مدیره به هر بازیکن 300 هزار تومان پاداش داده می‌شد.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی رئیس هیئت مدیره باشگاه اذعان داشت: پس از صعود تیم به مرحله نهایی به هر بازیکن و کادر فنی از سوی یاسر اصغری رئیس هیئت مدیره باشگاه فائزکاران ساری مبلغ یک میلیون تومان پاداش داده شد.

هوشیار در ادامه سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ساری بازیکنان بسیار خوب و ملی‌پوش حضور داشتند.

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران ساری گفت: در ترکیب تیم اصفهان پنج بازیکن‌ ملی پوش بودند که بسیار با هم هماهنگ بودند و همچنین در دیگر تیم‌ها نیز بازیکنان خوبی حضور داشتند.

هوشیار با اشاره به مدعی بودن تیمش برای صعود به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور افزود: تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری یک بار دیگر با تلاش بازیکنان و حمایت مالی هیئت مدیره به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور راه می‌یابد.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول