اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدحسین ضیایی:

نفت گچساران کار سختی در گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال دارد / زمین تمرین مناسب نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: کار تیم‌های گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از جمله نفت گچساران به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند سخت خواهد بود.

نفت گچساران کار سختی در گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال دارد / زمین تمرین مناسب نداریم

 محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نمی‌توان گفت که در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم ضعیف یا قوی و یا گروه سخت و یا آسان وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: همه تیم‌هایی که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند نقاط قوتی خواهند داشت که لازم است برای مصاف با آن‌ها به این نکات بیشتر توجه داشته باشیم.

ضیایی ادامه داد: اما باید بپذیریم که کار تیم‌ها از جمله نفت و گاز گچساران در گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور بسیار سخت‌تر از گروه اول این مسابقات است.

بازیکن اسبق تیم‌های ملی فوتبال کشور تصریح کرد: با همه این تیم‌ها از نزدیک آشنایی دارم و به صورت کلی با نقاط قوت و ضعف آن‌ها آشنا هستم.

ضیایی در ادامه گفت: با توجه به شناختی که از تیم‌های هر دو گروه به خصوص گروه خودمان دارم باید گفت که در گروه نخست تنها یکی دو تیم هستند که می‌توانند در ادامه رقابت‌ها از سایر تیم‌ها جدا شده و پیشتازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: اما در گروه دوم این مسابقات اوضاع به گونه‌ای دیگر است و شاید پنج تا شش تیم برای صعود خواهند جنگید.

این مربی حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور به جام حذفی و برنامه‌ای که برای حضور در آن دارد اشاره کرد و گفت: به بازی‌های جام حذفی به چشم بازی‌های تدارکاتی می‌نگریم و تمام حواس ما به بازی‌های لیگ دسته اول است.

ضیایی از مشکلاتی که بر سر راه تیم خود وجود دارد، گفت و عنوان کرد: مسئولان نفت و گاز گچساران با همه وجود به فکر موفقیت تیم هستند و برخی کمبودها دیگر مشکل آن‌ها نیست.

وی بیان کرد: برای مثال زمین تختی یاسوج یک قسمت آن خوب و قسمت دیگر آن علف است و زمین شماره دو هم زیر فشار تمرینات تیم‌های دیگر قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از اردوی چند روزه شمال این تیم گفت و عنوان کرد: برای آمادگی هر چه بیشتر با برخی از تیم‌های داخلی بازی دست گرمی کردیم که متأسفانه در این بازی‌ها بازیکنان مصدوم می‌شوند.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول