اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی نمایندگان ساری و اصفهان در لیگ فوتبال ساحلی کشور

نمایندگان فوتبال ساحلی ساری و اصفهان در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل حریفان در ساری پیروز شدند.

پیروزی نمایندگان ساری و اصفهان در لیگ فوتبال ساحلی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در چهارمین روز از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در ساری نمایندگان ساری و اصفهان در برابر حریفان موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.

در ابتدا تیم یاران اصفهان موفق شد در یک بازی پر گل هفت بر سه شباب کرمانشاه را شکست دهد و صاحب 9 امتیاز شود اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

همچنین تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری نیز در  دومین بازی با حضور تماشاگران پرشور خود در یک دیدار یک طرفه با نتیجه چهار بر یک مقابل زیبا شهر اصفهان پیروز شد و با 9 امتیاز با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

با توجه به سه پیروزی متوالی دو تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری و یاران اصفهان این دو تیم با کسب 9 امتیاز به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند و بازی امروز این دو تیم جنبه تشریفاتی داشته اما به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه است.

در چهارمین روز این رقابت‌ها تیم قلب کوثر شیراز استراحت داشت.

در آخرین و پنجمین روز این مسابقات امروز جمعه از ساعت 17 تیم قلب کوثر شیراز با شباب کرمانشاه و سپس تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری از ساعت 16 به مصاف یاران اصفهان می‌رود و تیم زیبا شهر اصفهان استراحت دارد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور برای صعود دو تیم به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور پنج تیم که از 27 مرداد به میزبانی ساری در ساحل فرح‌آباد به صورت دوره‌ای برگزار شد تا اول شهریور این رقابت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول