اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی خبر داد

سرخ‌پوشان بیرجند بر سکوی قهرمانی فوتبال نونهالان خراسان جنوبی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از پایان مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان استان و آغاز مسابقات فوتبال جوانان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تیم فوتبال سرخ‌پوشان بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد.

سرخ‌پوشان بیرجند بر سکوی قهرمانی فوتبال نونهالان خراسان جنوبی

علی برات‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت:‌ مسابقات فوتبال نونهالان خراسان جنوبی فصل 92-93 گرامیداشت سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به میزبانی شهرستان بیرجند به اتمام رسید.

سرخ‌پوشان بیرجند فاتح مسابقات فوتبال نونهالان خراسان جنوبی

وی اذعان داشت: یک دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی به صورت گروهی با حضور چهار تیم و با انجام شش مسابقه به مدت دو روز در زمین چمن استادیوم آزادی بیرجند برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی اضافه کرد: در فینال مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی دو تیم سرخ‌پوشان بیرجند و همای کویر به مصاف هم رفتند که تیم سرخ‌پوشان بیرجند توانست با نتیجه سه بر دو تیم همای کویر را از میان بردارد و بر سکوی قهرمانی مسابقات تکیه زند.

برات‌زاده به نایب قهرمانی تیم فوتبال نونهالان همای کویر اشاره و خاطر نشان کرد: دو تیم فوتبال نونهالان منتخب سرایان و نوین نو فرست برای کسب مقام سومی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم منتخب سرایان با نتیجه دو بر یک بر تیم نوین نو فرست غلبه کرد و با این پیروزی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی قرار گرفت.

رضا دهدار آقای گل مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان خراسان جنوبی شد

وی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان خراسان جنوبی با انجام شش مسابقه تعداد 22 گل از خط دروازه گذشت و در مجموع تعداد 11 کارت زرد و قرمز نیز از جیب داوران مسابقات فوتبال خارج شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی ادامه داد: در مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی رضا دهدار با زدن 11 گل در شش بازی انجام شده توانست آقای گل مسابقات را کسب کند و کاپ اخلاق مسابقات نیز به چهار تیم حاضر در مسابقات اهدا شد.

آغاز مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان خراسان جنوبی

برات‌زاده به برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان خراسان جنوبی فصل 92-93 به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و افزود: در این مسابقات شش تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تاکنون شش بازی از سری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان استان انجام شده است، اذعان داشت: پیشگامان بیرجند با نتیجه شش بر صفر از سد تیم پرسپولیس بشرویه گذشت و تیم سرخ‌پوشان بیرجند با نتیجه 10 بر صفر تیم عقاب فردوس را مغلوب کرد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی تصریح کرد: تیم پاسارگاد بیرجند با نتیجه چهار بر سه تیم سرخ‌پوشان را از دور مسابقات خارج کرد و پیشگامان بیرجند نیز با نتیجه شش بر یک تیم عقاب فردوس را شکست داد.

برات‌زاده اذعان داشت: در ادامه مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان خراسان جنوبی گرامیداشت هفته دولت، تیم پرسپولیس بشرویه به مصاف تیم عقاب فردوس رفت که بازی را با نتیجه یک بر دو واگذار کرد و تیم فوتبال  پیشگامان بیرجند نیز با نتیجه یک بر صفر تیم پاسارگاد بیرجند را مغلوب کرد.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول