اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان:

تیم جهان‌نژادیان دور برگشت لیگ فوتبال ساحلی را با 3 برد آغاز کرده است

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان گفت: تیم فوتبال ساحلی این باشگاه دور برگشت لیگ برتر کشور را با سه برد آغاز کرده است.

تیم جهان‌نژادیان دور برگشت لیگ فوتبال ساحلی را با 3 برد آغاز کرده است

عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاکنون و در سه هفته‌ای که از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر پشت‌سر گذاشته شده است تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان نتایج مناسبی را گرفته است.

وی افزود: این تیم در سه بازی آغازین خود در دور برگشت سه پیروزی را کسب کرده است.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان ادامه داد: در آخرین دیداری که در چارچوب این مسابقات برگزار کردیم تیم جهان‌نژادیان موفق شد تیم قدرتمند گلساپوش یزد را شکست دهد.

جهان‌نژادیان تصریح‌کرد: گلساپوش تیم بسیار خوبی است که صدرنشین جدول رده‌بندی است اما بازیکنان تیم جهان‌نژادیان با ارائه یک بازی منطقی حریف خود را با حساب سه بر دو شکست دادند.

وی اضافه‌کرد: این نخستین شکست تیم گلسا بود که به دست تیم جهان‌نژادیان آبادان رقم خورد.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان خاطرنشان‌کرد: تیم جهان‌نژادیان در بازی آتی خود در این رقابت‌ها میهمان نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها است.

جهان‌نژادیان افزود: این دیدار در چارچوب هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر و در تاریخ نهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

تیم جهان‌نژادیان آبادان تنها نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است که هم‌اکنون با 17 امتیاز پس از گلساپوش یزد و دریانوردان بوشهر در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول