اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران خبر داد

آغاز لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ساری

مسئول فوتبال ساحلی مازندران از آغاز لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در ساری خبر داد.

آغاز لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ساری

حسن کیومرثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور با حضور پنج تیم از امروز 28 مرداد در ساری آغاز شد.

وی با اشاره به رقابت دوره‌ای تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها تصریح کرد: پنج تیم شرکت‌کننده در روزهای 28 مرداد تا اول شهریور به میزبانی ساری در ساحل شهرداری مسابقه می‌دهند.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران درباره بازی نخست این تیم‌ها افزود: در روز 29 مرداد نخستین روز این مسابقات در بازی اول دو تیم همشهری زیبا شهر اصفهان و یاران اصفهان با هم مسابقه می‌دهند و در دیدار دوم تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری میزبان این دوره از رقابت‌ها به مصاف تیم قلب کوثر شیراز می‌رود.

کیومرثی در ادامه گفت: در روز دوم نیز در بازی نخست دو تیم زیبا شهر اصفهان با قلب کوثر شیراز و در بازی دوم نیز فائزکاران فرح‌آباد ساری به دیدار شباب کرمانشاه می‌روند.

وی با اشاره به صعود دو تیم از این رقابت‌ها به مرحله نهایی ابراز داشت: این مسابقات در دو گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود و از هر منطقه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

کیومرثی خاطر نشان کرد: پس از انجام مسابقه مرحله مقدماتی و مشخص شدن چهار تیم برتر دو تیم اول و دوم راهی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور می‌شوند.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی مازندران در پایان افزود: تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری سال گذشته در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور داشت که با بدشانسی از لیگ دسته اول کشور سقوط کرد و امسال از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است.

انتهای پیام/86005/غ20/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول