اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران خبر داد

رقابت 5 تیم لیگ فوتبال ساحلی کشور در ساری

رئیس کیمته فوتبال ساحلی مازندارن از رقابت پنج تیم لیگ دسته اولی فوتبال ساحلی کشور در ساری خبر داد.

رقابت 5 تیم لیگ فوتبال ساحلی کشور در ساری

حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات با حضور 10 تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای در شهر های ساری و چلچله برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری به عنوان نماینده مازندران در این پیکارها تصریح کرد: این مسابقات از 27 مرداد تا اول شهریور در زمین فوتبال ساحلی پلاژ شهرداری ساری برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی مازندران درباره تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات افزود: تیم‌های فائزکاران فرح‌آباد ساری به عنوان میزبان با تیم‌های پرسپولیس شیراز، شباب کرمانشاه، صدرشیمی یزد و دانشگاه شیراز همگروه است.

کیومرثی از جذب بازیکنان بومی و جوان در تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری خبر داد و اظهار داشت: بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند و با صعود این تیم به لیگ برتر ناکامی سال گذشته جبران می‌شود.

وی با اشاره به صعود دو تیم از هر گروه افزود: چهار تیم راه یافته در مرحله نهایی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند تا چهره دو تیم راه یافته به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برای فصل آینده مشخص شود.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول