اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال ساحلی بانوان خزرپوشان مازندران خبر داد

برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان پس از رقابت‌های جام جهانی

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان خزرپوشان مازندران گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور پس از مسابقات جام جهانی برگزار می‌شود.

برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان پس از رقابت‌های جام جهانی

فائزه جعفر زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور، هشت تیم اعلام آمادگی کردند که نماینده مازندران نیز حضور دارد.

وی درباره گروه‌بندی این تیم‌ها تصریح کرد: هشت تیم شرکت‌کننده در این مسابقات در دو گروه به صورت متمرکز با هم مسابقه می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران از صعود دو تیم از هر گروه خبر داد و اذعان داشت: نماینده مازندران تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارد و به عنوان یکی از مدعیان راهی لیگ خواهد شد.

جعفرزاده در ادامه گفت: تیم خزرپوشان مازندران در گروه اول با تیم‌های مس رفسنجان، کوثر چهارمحال بختیاری و تیران اصفهان همگروه است.

وی درباره گروه دوم این مسابقات ابراز داشت: شهرداری هرمزگان، حرم گناوه، شهرداری هشتگرد و آرسن میناسیان گیلان نیز در گروه دوم جای دارند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور پس از رقابت‌های جام جهانی در مهرماه برگزار می‌شود و این فرصت بسیار خوبی برای تیم‌ها است که با آمادگی بیشتر در لیگ حاضر شوند.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول