اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری:

ساری میزبان لیگ فوتبال ساحلی کشور شد

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری از میزبانی این باشگاه در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور خبر داد.

ساری میزبان لیگ فوتبال ساحلی کشور شد

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: این مسابقات که با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می‌شود، تیم‌ها در دو گروه به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای تصریح کرد: ساحل فرح آباد ساری روزهای 27 مرداد تا اول شهریور میزبان این مسابقات است.

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری افزود: در این مسابقات تیم‌های پرسپولیس شیراز، شباب کرمانشاه، صدر شیمی یزد و دانشگاه شیراز با تیم فائزکاران فرح آباد ساری همگروه هستند.

وی ابراز داشت: مازندران ساحل و طبیعت زیبایی دارد و تمام سعی و تلاش ما میزبانی شایسته از تیم‌ها، داوران و نماینده فدراسیون در ساری است.

هوشیار از جذب بازیکنان بومی و جوان در این تیم خبر داد و اظهار داشت: به طور حتم با تلاش بازیکنان، کادر فنی و هیئت مدیره ناکامی فصل گذشته جبران و این تیم بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می‌کند.

وی با انتقاد از مسئولان استانی و شهرستانی در قبال حمایت از این باشگاه گفت: تاکنون هیچ مسئولی با توجه به وعده و قول‌هایی که به تیم داده بودند، هیچ کمک و یا حمایتی از این تیم نکردند.

هوشیار در پایان با اشاره به انتخاب نقی کنعانی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح آباد ساری با حمایت مالی این سرمایه‌گذار در لیگ کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول