اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:

رئیس جمهور متناسب با ذائقه مجلس سه وزیر را معرفی کند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: همان شاخصه‌هایی که در رای اعتماد به 15 وزیر مدنظر بوده، قطعاً ملاک کار رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز خواهد بود.

رئیس جمهور متناسب با ذائقه مجلس سه وزیر را معرفی کند

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دیدگاه نسبت به توفیقی سرپرست وزارت علوم در مجلس مثبت نیست و بعید می‌دانم که در صورت معرفی بتواند رای اعتماد را از مجلس بگیرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته‌های اخیر نشان داده با پختگی و چیرگی عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم وزرای باقیمانده را نیز بر اساس همین رویکرد به مجلس معرفی کند تا متناسب با ذائقه نمایندگان سه وزیر پیشنهادی با رای بالا راهی کابینه شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همان شاخصه‌هایی که در رای اعتماد به 15 وزیر مدنظر بوده، قطعاً ملاک کار رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده نیز خواهد بود و مجلس به دور از برخی فضاسازی‌ها و غوغا‌سالاری‌های کاذب سعی می‌کند وزرای پیشنهادی را ارزیابی کرده و به آنها رای بدهد.

حقیقت‌پور گفت: انتظار می‌رود سه وزیر پیشنهادی برای مجلس نهم با اقبال خوبی روبرو شود تا مجلس بتواند با رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی اعتماد کرده و دولت در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی بیشتر موفق عمل کند.

وی به رای خوب و بی‌سابقه مجلس نهم به 15 وزیر پیشنهادی اشاره کرد و افزود: ما بناست که با دولت در تعامل و همفکری و هماهنگی باشیم تا در فضای شایسته بتوانیم مشکلات و نارسایی‌های مردم را برطرف کنیم.

آمریکا در باتلاق سوریه حیثیتش را از دست خواهد داد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اوضاع سوریه و احتمال حمله آمریکا به این کشور ابراز داشت: آمریکا در دهه‌های اخیر هزینه سنگینی را در حمله به کشورهای خاورمیانه متحمل شده و هیچ نتیجه‌ای را از این وحشی‌گری‌های خود نگرفته است.

حقیقت‌پور تصریح کرد: حمله آمریکا به افغانستان و عراق هیچ دستاوردی جز بی‌آبرو شدن این کشور و کشتار صدها انسان بیگناه چیز دیگری عاید این کشور نکرده و کشور تجاوز‌کاری همچون آمریکا با حمله به محافل عروسی مردم و اشتباه گرفتن این محافل با پایگاه‌های نظامی سعی کرده است مردم بیگناه را به خاک و خون بکشد.

وی با متفاوت ارزیابی کردن شرایط سوریه و متحدان واقعی سوریه در سطح بین‌المللی نظیر روسیه و چین و در سطح منطقه‌ای نظیر خط مقاومت لبنان، عراق و کشورهای همجوار گفت: به یقین حمله آمریکا به سوریه هزینه‌ای سنگین‌تر از عراق و افغانستان را برای این کشور تحمیل خواهد کرد و آمریکا در باتلاق سوریه گرفتار خواهد آمد.

این نماینده مجلس ادامه داد: این حمله احتمالی بساط رژیم صهیونیستی را نیز برخواهد چید و بیشترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد خواهد کرد و آرمان ملت‌های مقاوم و ایستاده را بارور کرده و زمینه همدلی و همبستگی امت‌های اسلامی را بهتر فراهم خواهد کرد.

حقیقت‌پور تاکید کرد: حضور آمریکا در سوریه کوس رسوایی این کشور را در دفاع از دموکراسی و آزادی واقعی بر باد خواهد داد و همه خواهند فهمید که شعار دموکراسی آمریکا به معنای واقعی دروغین است.

وی در پایان ابراز داشت: بنده بر این باور هستم که با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای آمریکا هرگز دست به حرکت نابخشودنی حمله و تجاوز به سوریه نخواهد زد، چرا که این حمله زمینه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کمترین زمان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول