اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهرماه امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از اردوگاه هلال احمر خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره‌برداری مجتمع اردوگاهی هلال احمر استان که در محل آبگرم فردوس در حال ساخت است تا پایان مهرماه سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از اردوگاه هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع اردوگاهی جوانان جمعیت هلال احمر شامل ساختمان اسکان می‌شود که کار ساخت آن از ابتدای سال 91 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود در هفته کاهش بلایای طبیعی در مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی در ارتباط با اعتبار مجتمع اردوگاهی هلال احمر استان تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سال 90 و 91 اختصاص یافته است و در حال حاضر حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: حدود 8 میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شده است.

شهریاری ادامه داد: برای تکمیل فاز دوم مجتمع اردوگاهی هلال احمر استان که شامل فضاسازی اطراف مجتمع می‌شود حدود 2 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است و بر اساس توافقات انجام شده قرار است این اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی سال 92 فرمانداری فردوس اختصاص یابد.

وی با اشاره به تامین تجهیزات این مجتمع گفت: برای تامین تجهیزات این مجتمع در حال مذاکره با جمعیت هلال احمر کشور هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به بخش‌های مختلف اردوگاه جوانان هلال احمر استان اشاره کرد و گفت: این اردوگاه شامل خوابگاه برای اسکان، سالن آمفی تئاتر برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات، آشپزخانه مرکزی و سرویس بهداشتی بوده و در مجموع دارای یک‌هزار متر مربع زیربنا و گنجایش پذیرش 200 نفر است.

انتهای پیام/69008/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول