اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

دستفروش‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند

شهردار دهدشت با اشاره به وجود دست‌فروشی‌ها در سطح شهر دهدشت گفت: برای ساماندهی این دست‌فروشی‌ها بازارچه روستایی راه‌اندازی می‌شود.

دستفروش‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند

 حجت‌الله تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اینکه فاز اول بازارچه روستایی دهدشت آغاز شده است اظهار داشت: این طرح برای تکمیل شدن نیاز به اعتبارات زیادی دارد.

شهردار دهدشت با اشاره به اهمیت زیبا سازی فضای شهری تصریح کرد: یکی از معضلات شهر دهدشت عدم ساماندهی دست‌فروشی‌ها در سطح شهر است.

تقوی ساماندهی دست‌فروشی‌ها را یکی از برنامه‌های مدیریت شهری دانست و افزود: با مکاتبات صورت گرفته احداث بازارچه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح بازارچه روستایی برای تأمین اعتبار به بازه‌ی زمانی طولانی نیاز دارد.

شهردار دهدشت هدف از راه‌اندازی این بازارچه را حمایت از تولیدات روستاییان عنوان کرد و گفت: بازارچه محلی مکانی برای فروش تولیدات و محصولات روستاییان خواهد شد.

تقوی وجود دست‌فروشی‌ها در سطح شهر را یک معضل خواند و با تأکید بر لزوم ساماندهی دست‌فروشی‌ها ابراز داشت: قطعاً با طرح‌های زیبای به کار رفته در طراحی این بازارچه فضای شهری هم زیباتر خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول