اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت تأکید کرد

لزوم تداوم محرومیت زدایی از کهگیلویه توسط قرارگاه خاتم

امام جمعه دهدشت با اشاره به خدمات ارزنده مؤسسه نیروگستر در کهگیلویه خواستار توجه سرپرست جدید قرارگاه خاتم در محرومیت‌زدایی از این شهرستان شد.

لزوم تداوم محرومیت زدایی از کهگیلویه توسط قرارگاه خاتم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، مسئولیت داشتن را امتیاز برای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: در نظام اسلامی پذیرش مسئولیت برای نوکری به اسلام است.

امام جمعه دهدشت خدمات قرارگاه خاتم در کهگیلویه را متذکر شد و تصریح کرد: باید از زحمات مسئولان قرارگاه بویژه سردار عدل هاشمی در ارائه خدمات به این شهرستان محروم تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه استان‌ها از خدمات مؤسسه نیروگستر بهره‌مند شدند اذعان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد نیز تعداد 230 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان به این مؤسسه واگذار شده بود.

امام جمعه دهدشت اتمام 105 پروژه از مجموع پروژه‌های ابلاغی به قرارگاه خاتم در استان را متذکر شد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 11میلیارد تومان به اتمام رسیده‌اند.

حسینی ادامه داد: 80 پروژه در حال اجرا و 45 پروژه نیز در دست اقدام است.

سید نصیر حسینی احداث تونل پاتاوه را از طرح‌های ملی و مهمترین پروژه در دست اجرای قرارگاه دانست و با اشاره به پیشرفت 60 درصدی اجرای عملیات و وقفه بوجود آمده در ادامه ساخت این تونل افزود: امید است از سوی سرپرست جدید قرارگاه عملیات اجرایی پروژه شتاب بیشتری گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با تأکید بر لزوم توجه بیشتر قرارگاه خاتم به شهرستان اذعان داشت: اشتغال بوجود آمده در شهرستان مرهون خدمات ارائه شده از سوی قرارگاه خاتم است.

خطیب جمعه دهدشت خواستار ادامه محرومیت زدایی از شهرستان شد و تصریح کرد: سرپرست جدید قرارگاه لازم است توجه بیشتری به این منطقه محروم داشته باشد.

حسینی در ادامه سخنانش با یادآوری بزرگداشت ابن‌سینا و روز پزشک متذکر شد: شهرستان کهگیلویه نیازمند توجه بیشتر علوم پزشکی و مسئولان شبکه بهداشت برای خدمات درمانی است.

امام جمعه دهدشت کمبود پزشک متخصص را از مشکلات حوزه درمانی شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: سونوگرافیست زن مطالبه زنان این شهرستان است.

حسینی با اشاره به روز کارمند کار در نظام اسلامی را افتخار دانست و با بیان اینکه کارکردن باعث رشد و شکوفایی ارزش‌های دینی می‌شود افزود: باید نسبت به انجام درست کار اهتمام داشت و قداست آن حفظ شود.

خظیب جمعه دهدشت امروز و فردا کردن برای انجام کار مردم از سوی برخی ادارات در شهرستان را عیب دانست و گفت: کارمندان برای انجام امور مردم را اذیت نکنند.

حسینی در خطبه اول نماز جمعه مسئله امامت را مورد تبیین قرار داد و در تشریح علل ضرورت ایجاد امامت بعد از رحلت پیامبر (ص) با اشاره به تفسیرهای متعدد از قرآن و شریعت در حوزه‌های فقه و مباحث اعتقادی تصریح کرد: خدا، قرآن و اهل بیت آمدند تا اختلاف بین مردم در این مسائل را رفع شبهه کنند و ضرورت ایجاب می‌کرد بعد از رحلت پیامبر(ص) کسانی پاسخگوی شبهات و روشن کننده احکام موضوعات باشند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: برای ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه اهل بیت تنها کسانی بودند که می‌توانستند بعد از پیامبر جواب طراحی سوال‌ها و شبهات یهودی‌ها و مسیحی‌ها را بدهند.

انتهای پیام/82016/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول