اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت هشت تیم انجام می‌شود

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت قم به مناسبت هفته دولت

مسابقات فوتسال کارکنان ارگان‌ها و نهادهای دولتی استان قم به همت اداره کل ورزش و جوانان قم به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت قم به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی‌که هر ساله المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در رشته‌های مختلف ورزشی بانوان و آقایان با شرکت ورزشکاران کارمند دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار می‌شود، رشته فوتسال از جذابیت و طرفداران خاصی برخوردار است.

رقابت‌های هر دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در رشته‌های مختلف به هیئت‌های ورزشی مرتبط واگذار می‌شود اما این دوره از رقابت‌های رشته فوتسال کارکنان دولت توسط معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام می‌رسد.

قرار است هشت تیم شرکت‌کننده در مسابقات رشته فوتسال کارکنان دولت در استان قم در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله بعد و در نهایت به دست آوردن عناوین اول تا سوم این دوره از بازی‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بهانه اصلی برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال کارکنان دولت گرامیداشت هفت دولت و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ایران رجایی و باهنر است و این مسابقات را اداره کل ورزش و جوانان این هفته با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌کند.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچون سایر دستگاه‌های دولتی برنامه‌های متنوعی ویژه گرامیداشت هفته دولت در نظر گرفته است و آنها را تا یازدهم شهریورماه در رشته‌های مختلف و در قالب برنامه‌های متنوع همگانی، قهرمانی و فرهنگی برگزار می‌کند.

قرار است به غیر از رقابت‌های رشته فوتسال ویژه کارکنان مرد دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی استان قم، مسابقاتی ویژه کارکنان زن کارمند دولت نیز برگزار شود، ضمن این‌که از سوی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم رقابت‌ها نیز در قالب ورزش همگانی ویژه این هفته برنامه‌ریزی شده است.

اعزام کارکنان دستگاه‌های دولتی به همایش بزرگ کوه‌روی که با هماهنگی با هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قم برنامه‌ریزی شده است و همچنین برگزاری رقابت‌های مینی گلف و چند رشته ورزشی دیگر از جمله دیگر رشته‌های این هفته است.

همچنین قرار است قم به مناسبت هفته دولت از تیم‌های شرکت‌کننده در نخستین دوره مسابقات لیگ سافت‌بال قهرمانی بانوان کشور پذیرایی کند و تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند قرار است روزهای هشتم تا یازدهم شهریورماه در قم به رقابت با یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول