اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

خدمتگزاری متعهدانه مدال افتخار مدیران ما است

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: خدمتگزاری صادقانه و متعهدانه در نظام اسلامی بزرگ‌ترین مدال افتخار برای کارگزارانی است که بی‌نام و نشان تلاش می‌کنند.

خدمتگزاری متعهدانه مدال افتخار مدیران ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در گرامیداشت هفته دولت و در دیدار مسئولان و مدیران شهرستان گرمی اظهار داشت: سیره و سلوکی که مدیران و مسئولان ما در خدمت‌رسانی به مردم در نظام اسلامی برگزیده‌اند حکایت از سبک و سیاق زندگی و سیره نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت دارد که سعی داشتند با حفظ حق و حقوق مردم و حرمت‌ها در گشودن گره‌ها و مشکلات مردم پیشقدم شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز از هر طرف مورد هجمه و تهدید استکبار جهانی است و آنها سعی می‌کنند با این فشارها و هجمه‌ها در اعتقادات، باورها و ایمان مردم به نظام اسلامی خدشه و خللی وارد کنند، تصریح کرد: آنچه که جمهوری اسلامی ما را وجهه جهانی و بین‌المللی بخشیده است عنصر ولایت و پشتیبانی مردمی است که تمام دنیا حسرت چنین عناصر ارزشی و پایدار را می‌خورد.

صفری خاطر نشان کرد: اگر امروز در مصر، عراق و بسیاری از کشورهای منطقه شاهد اوضاع نابسامان هستیم همه به دلیل نبود ولایت فقیه و بصیرت نداشتن مردم است که گاه عرصه شناخت دشمنان و استکبار جهانی را سخت کرده و سبب برخی گمراهی‌ها و ندانم کاری‌ها شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این اوضاع و احوال تنها کشور ما است که با حفظ مصالح کلان خود و حاکمیت ملی تصمیم‌گیری کرده و بر روی پای خود می‌ایستد.

وی استقلال، ‌آزادی و حریت را از دستاوردهای عظیم سه دهه گذشته انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: ما هرگز در برابر خواسته‌ها و مطالبات دشمنان کوتاه نیامده و اجازه نمی‌دهیم منافع و آرمان حقیقی این ملت دچار خدشه شده و یا به آن ضربه‌ای وارد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه گرمی مسئولیت مدیران و مسئولان را دوره و فرصت استثنایی برای خدمتگزاری دانست و بیان کرد: این فرصت و مجال باید با نیت جلب رضای الهی صرف کارهای حقیقی در مسیر رفع مشکلات مردم شود.

صفری انتظار مردم از مسئولان را حفظ وحدت، همدلی و تلاش شبانه‌روزی توصیف کرد و یادآور شد: کار و خدمت در منطقه‌ای محروم و مرزی اگر به نیت رضای الهی باشد بزرگ‌ترین عبادت است.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامیداشت و گفت: اگر مسئولان دوره مسئولیت را واسطه بین خود و خدای خود بدانند قطعاً از فرصت پیش آمده در سنگر خدمت‌رسانی بهترین بهره را می‌برند.

در ابتدای این دیدار فرماندار گرمی نیز به الگوگیری از ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: دولتمردان حقیقی جمهوری اسلامی ایران امروز به زینت تعهد، اخلاص در عمل و ساده‌زیستی مجهز هستند.

محمود علایی با بیان اینکه رقابت خوبی بین مسئولان در سنگر خدمتگزاری به وجود آمده است، تصریح کرد: باید قدر این رقابت سالم را دانست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در گرامیداشت هفته دولت با سرمایه‌گذاری بیش از پنج میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار 33 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول