اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران استانی از حادثه خوزستان عبرت بگیرند/برکه‌ها و حوضچه‌ها حصارکشی شود‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مسئولان استانی گفت: پیش از آن که حادثه‌ای همچون سقوط خودرو در آب پیش آید باید نسبت به حصار‌کشی برکه‌ها و حوضچه‌های استان اقدام می‌کردید.

مدیران استانی از حادثه خوزستان عبرت بگیرند/برکه‌ها و حوضچه‌ها حصارکشی شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری عصر امروز در نشست شورای بهداشت و سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید همه ما از حادثه سقوط خودرو به داخل کانال آب در خوزستان عبرت بگیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این حادثه همه ملت ایران را داغدار کرد و باید بپذیریم که مسئولان در این زمینه نیز مقصر بودند.

رئیس شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان دارای رودخانه‌های فراوان و البته پرآبی است‌ که هر لحظه امکان خطر در آن وجود دارد.

وی گفت: به همین خاطر لازم است تا هنگامی‌که خطری همانند حادثه خوزستان به وجود نیامده مسئولان در پی ایمن‌سازی حاشیه رودخانه‌ها و حوضچه‌ها باشند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مناطقی همچون سد مخزنی شاه‌قاسم در یاسوج و همچنین نیروگاه برق‌آبی در سی‌سخت از جمله اماکنی هستند که امکان خطر در آن‌ها بسیار بالا است.

صابری در ادامه گفت: این‌ که از 50 متری تابلو بزنیم که شنا کردن ممنوع است دردی را دوا نمی‌کند، بلکه باید به صورت عملیاتی حاشیه رودها و رودخانه‌ها و برکه‌هایی را که از آن‌ها استفاده می‌شود، حصارکشی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به غیر از رودخانه‌های خروشان که نمی‌توان حصار‌کشی آنها را انجام داد مابقی حوضچه‌ها و برکه‌های آب در استان نیاز به سامان‌دهی دارند که در همین جلسه صورت‌جلسه آن تنظیم ‌می‌شود.

در ادامه گشتاسبی معاون دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در تأیید سخنان استاندار افزود: مسئولان شرکت گاز بدانند که لوله گاز عبور داده شده آنها در رودخانه بشار کاری خطرناک است.

وی افزود: هنوز پس از چندین سال از غرق شدن دو دانش‌آموز در رودخانه بشار مسئول وقت آموزش و پرورش و مسئول اردو مرتباً به دادگاه احضار می‌شوند.

انتهای پیام/82010/غ30/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول