اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تاکید کرد

تشکیل جلسات اخلاق برای مدیران توسط سپاه دشتی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بر تشکیل جلسات اخلاق مدیران و برنامه‌های تبلیغی در سطح شهرها و روستاها تاکید کرد.

تشکیل جلسات اخلاق برای مدیران توسط سپاه دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی گزارشی از اقدامات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از جمله انجام طرح عفاف و حجاب در شهرستان، تشکیل شوراهای امر به معروف ، ارائه و بر تشکیل جلسات اخلاق مدیران و برنامه‌های تبلیغی در سطح شهرها و روستاها تاکید کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی افزود: دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در جامعه وظیفه همه ما است تا در احیای این فریضه الهی تلاش کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکردشتی ادامه داد: به استناد «اصل هشتم» قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است همگانی و متقابل برعهده مردم نسبت به یکدیگر همچنین دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت، شرایط و حدود و کیفیت آن را قانون معین می‌کند.

وی اضافه کرد: گسترش همه جانبه و فراگیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، پایه‌های تحکیم وحدت و حفظ کیان و ارزش‌ های دینی و انقلابی است.

کاظمی خاطرنشان کرد: به منظور فرهنگ سازی تذکر لسانی در جامعه استاندار بوشهر قول داده است تا مبلغی برای انجام کارهای فرهنگی به شهرستان‌ها اختصاص دهند.

وی از معاونت‌ها خواست تا گزارش شش ماهه فعالیت‌های زیر مجموعه خود را تا تاریخ 20 شهریور ماه جاری به ستاد ارسال و ستاد فرماندهی سپاه امام رضا(ع) نیز موظف شد پس از جمع‌بندی گزارش‌ها آن‌ها را تا 25 شهریورماه به استان ارسال کند.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر دشتی نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه و افزود: امروز مهم‌ترین برنامه‌های ما در بخش کارگری مناطق زلزله‌زده شنبه و طسوج است.

حسین خالقی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک تکلیف باید در جامعه کارگری و کارخانجات زنده شود و این وظیفه ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/66001/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول