اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان:

افتخار خدمتگزاری به عنوان روزنامه‎نگار خاموش را دارم

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان گفت: افتخار خدمتگزاری به عنوان روزنامه‎نگار خاموش را دارم.

افتخار خدمتگزاری به عنوان روزنامه‎نگار خاموش را دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حبیب‎الله قلیش‎لی امشب در سیصد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‎رسانی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از خبرنگاران به خاطر عشق و علاقه به این عرصه ورود کرده‎اند.

وی با بیان اینکه تجربه، معلم سختگیری است که اول امتحان می‎گیرد سپس درس می‎دهد، تصریح کرد: مروت خبرنگاران در انعکاسِ صحیح خبر است و اینکه در کنار بازتاب شاخصه‎ها و برجستگی‎ها اگر خطایی مشاهده می‎کنند با مروت رفتار کنند.

شورای شهر صحنه کار سیاسی نیست/ روزنامه‎نگار خاموش هستم

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه همیشه مطبوعات جناح راست و چپ را رصد می‎کنم، متذکر شد: شورای شهر صحنه کار سیاسی نیست؛ بلکه محلی برای بیان و رفع مشکلات مردم است.

قلیش‎لی، خبرنگاران را در پیشگاه خداوند مسئول دانست و ابراز داشت: خبرنگاران در حوزه خبر، تحلیل، گزارش و ... مسئول در پیشگاه خدا هستند و نباید براساس گفته‎هایی که پایه و اساسی ندارد مطلبی منعکس کنند؛ بلکه باید پس از بررسی موضوع نسبت به نشر آن اقدام کرده تا از اتهام بی‎مورد و تشویش اذهان عمومی مبرا شوند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری هر مراسمی که به نام خبرنگار نامگذاری شده باشد سهیم هستیم، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه از جنس خبرنگار هستم و افتخار خدمتگزاری به عنوان روزنامه‎نگار خاموش را دارم با دغدغه‎ها و مشکلات این حوزه کاملاً آشنا هستم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص کابینه دولت یازدهم گفت: از انتخاب این وزرا خوشحال شدم، لذت بردم و به قول عوام قد کشیدم و افتخار می‎کنم امت اسلامی چنین فرزندانی را در خود پرورش داده است و از این لحاظ احساس غرور می‎کنم.

آئین سپاس از خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‎رسانی امروز به همت شهرداری گرگان و شورای اسلامی این شهرستان در صحن شورا برگزار شد همچنین از خانواده مرحوم برادران یکی از پیشکسوتان عرصه خبر در گرگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول