اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب برگزاری یک دوره آموزشی

مدیران دامغانی با برنامه پنجم توسعه کشور آشنا شدند

مدیران دامغانی در قالب برگزاری یک دوره آموزشی با برنامه پنجم توسعه کشور آشنا شدند و در زمینه مشکلات خود نیز تبادل نظر کردند.

مدیران دامغانی با برنامه پنجم توسعه کشور آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز در قالب برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با فرآیند برنامه‌‏نویسی عملیاتی و شاخص‏‌های مربوط» که با حضور شمار زیادی از افراد جامعه هدف در فرمانداری دامغان برگزار شد، مدیران و کارشناسان این شهرستان مفاهیم مربوط به این فرآیندها را مورد بررسی قرار دادند.

در این کارگاه آموزشی که کارشناسان در آن سعی کردند تا وضع فعلی و آینده کشور برای مخاطبان ترسیم شود، 70 نفر از کارشناسان دستگاه‏‌های اجرایی شهرستان دامغان و مدیران این شهرستان شرکت داشتند.

کارگاه آموزشی «آشنایی با فرآیند برنامه‏‌نویسی عملیاتی و شاخص‏‌های مربوط» با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان ادارات مختلف شهرستان دامغان با برنامه پنجم توسعه کشور و شاخص‏‌های ترسیم شده در آن، سند چشم‏‌انداز توسعه ایران اسلامی و همچنین محاسبه شاخص‏‌ها با انجام ارزشیابی و ارزیابی برنامه‏‌های دستگاه‏‌های اجرایی برگزار شد.

در این گردهمایی به سرفصل‏‌هایی همچون روش‌‏های برنامه‏‌نویسی، بررسی وضعیت موجود و شناخت مسائل و مشکلات ادارات، استفاده از مستندات در برنامه‏‌نویسی عملیاتی برای بهبود برنامه‏‌ها و چگونگی عملی کردن طرح‏‌ها در زمینه‏‌های بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی با توجه به سند چشم‏‌انداز 1404 کشور و برنامه پنجم توسعه پرداخته شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول