اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات در اصفهان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، اطلاع رسانی و صنایع وابسته در اصفهان برگزار می‎شود.

برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات در اصفهان

حسین کشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی مخابرات در اصفهان اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، اطلاع رسانی و صنایع وابسته از 22 تا 25 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان همه روزه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‎مندان است.

این مسئول عنوان کرد: مخابرات استان با بیش از 300 متر مربع فضا و ارائه آخرین دستاوردهای خود حضوری فعال در این نمایشگاه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قصد داریم مردم را با فعالیت‌های مخابرات آشنا کنیم.

وی ادامه داد: معرفی خدمات مشترکان تلفن ثابت و همراه، سرویس‎های 937، خدمات دیتا، سرویس ADSL، سرویس IPTV (تلویزیون اینترنتی)، خدمات دور شوال و خطوط E1، سرویس مترواترنت، بستر ویدئو کنفرانس و معرفی سرویس VOIP از جمله خدماتی است که در این نمایشگاه به مردم اطلاع رسانی می‎شود.

کشایی اضافه کرد: میزگردهای تخصصی نیز بحث بسیار مهمی است که می‎تواند به پیشرفت صنایع مخابرات کمک فراوان کند و سعی می‌کنیم در این نمایشگاه حداکثر استفاده از این موضوع را داشته باشیم.

این مسئول متذکر شد: در طول برگزاری نمایشگاه سه میزگرد با حضور کارشناسان مجرب برگزار و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اذعان داشت: در نمایشگاه امسال هر روز 12 کارشناس مخابراتی در زمینه‎های مختلف پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهند بود.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول