اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری خبرنگاران فارس قزوین صورت گرفت

2 عنوان برتر خبرگزاری فارس قزوین در جشنواره مطبوعات

خبرگزاری فارس قزوین دو عنوان برتر در نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین به خود اختصاص داد.

2 عنوان برتر خبرگزاری فارس قزوین در جشنواره مطبوعات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دو عنوان برتر در نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین به خبرگزاری فارس اختصاص یافت.

علی علیمحمدی رئیس خانه مطبوعات استان قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین عنوان کرد: 270 اثر از 87 فعال رسانه‌ای قزوین در شش رشته آن شرکت داشتند، در هر رشته در نهایت سه نفر و در مجموع 18 نفر برگزیده شدند.

دو تن از خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان قزوین؛ آسیه بهرامی و صفاری هم که در رشته‌های گزارش‌نویسی و مصاحبه در جشنواره شرکت کرده بودند، توانستند به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است، در نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین تنها دو خبرنگار از مجموعه خبرگزاری فارس اقدام به ارسال آثار خود کردند که همان دو تن عناوین برتر را برای این خبرگزاری کسب کردند و به عبارت دیگر 100 درصد خبرنگاران خبرگزاری فارس شرکت‌کننده در این جشنواره، توانستند رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

علیرضا ضرغامی سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین نیز ضمن تقدیر از خبرنگاران این مجموعه، افتخارات خبرگزاری فارس استان قزوین را حاصل کار جمعی همه مجموعه خبرنگاران آن در طول یک سال و نیم اخیر عنوان کرد و افزود: بی‌تردید رشد خبرگزاری فارس در این حوزه‌ها امری ساده نبود و خبرنگاران آن برای تغییر جایگاه خبرگزاری فارس در استان قزوین از رده بیست و هشتم به پنجم تلاش فراوانی را در یک‌سال و نیم اخیر انجام دادند.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول