اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر‌کل ارشاد گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در گیلان

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در این استان خبر داد و گفت: در این جشنواره به صورت نامحسوس آثار خبرنگاران بررسی می‌شود.

برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در گیلان

محمد حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات در استان اظهار کرد: در این جشنواره به صورت نامحسوس و بدون اطلاع قبلی آثار خبرنگاران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی مهم‌ترین موضوع مورد بررسی آثار خبرنگاران در مطبوعات استان را در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

این مسئول اذعان کرد: هر خبرنگاری که در نشریه خود بهترین فعالیت را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد در جشنواره فصلی مورد تجلیل قرار می‌گیرد و بیشتر تشویق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از طرف معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد مسئولیت جشنواره به سرای روزنامه‌نگاران سپرده شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 700 خبر، گزارش، مقاله و... از مطبوعات استان مورد بررسی قرار گرفت که از برگزیده‌های این آثار در جشنواره تجلیل می‌شود.

حسن‌پور برگزاری دوره‌های آموزشی را موجب ارتقای بیشتر نشریات دانست و تصریح کرد: تاکنون حدود سه یا چهار دوره آموزشی از طرف خانه مطبوعات استان برگزار شده است.

وی از وجود 150 نشریه محلی و 9 خبرگزاری و 57 هفته‌نامه و دو هفته نامه در گیلان خبر داد.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان درباره زمان برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران این استان یادآور شد: با توجه به اینکه 17 مرداد احتمالاً با عید فطر و یا قبل از عید مصادف می‌شود بنابراین مراسم روز خبرنگار در 24 مرداد جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر 463 نفر خبرنگار مورد تجلیل قرار گرفتند و امسال تجلیل از خبرنگاران نظم‌بخشی بهتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول