اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران

برترین‌های اولین جشنواره فصلی مطبوعات استان مرکزی تجلیل شدند

طی مراسمی از برترین‌های نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان مرکزی با حضور مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران، دبیر جشنواره فصلی مطبوعات و مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تجلیل شد.

برترین‌های اولین جشنواره فصلی مطبوعات استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: سرای روزنامه‌نگاران استان در مدت فعالیت خود در استان به دور از فضای سیاسی فعالیت‌های خوبی در امر آموزش و پژوهش و رفاه خانواده مطبوعات انجام داده است.

مصطفی مشایخی، برگزاری دوره آموزشی و کارگاهی سردبیری مطبوعات و خبرنگاری، برگزاری سه دوره کارگاه مقدماتی خبرنویسی، برگزاری دوره مقدماتی گرافیک و صفحه‌آرایی، برگزاری نشست تخصصی نقش رسانه در پدافند غیر عامل، برگزاری مراسم یادبود مرحوم فخرزاده، فراخوان نخستین جشنواره فصلی مطبوعات، هماهنگی برای عضویت رایگان اعضای سرای روزنامه‌نگاران در کتابخانه‌ها و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی را از جمله برنامه‌های برگزار شده در طول فعالیت سرای روزنامه نگاران استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: اولین جشنواره فصلی مطبوعات استان در فصل بهار توسط سرای روزنامه‌نگاران برگزار و اسامی برگزیدگان این جشنواره با حمایت و مساعدت سرای روزنامه‌نگاران کشور اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اذعان داشت: این جشنواره با شرکت 366 اثر از نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری استان مرکزی برگزار شد که در مرحله اولیه داوری، تعداد 60 اثر به عنوان آثار برتر به مرحله نهایی راه یافتند.

مشایخی عنوان کرد: پس از داوری نهایی 18 اثر از این استان در زمینه‌های تیتر، سرمقاله، یادداشت، گزارش خبری، صفحه آرایی، مصاحبه و عکس انتخاب شده است.

فصل دوم این جشنواره از ابتدای تیر امسال آغاز شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریور به دبیرخانه این جشنواره واقع در سرای روزنامه نگاران استان مرکزی ارسال کنند.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول