اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

برخی نمازخانه‌های مدارس در دشتستان به کلاس درس تبدیل شده‌اند

معاون فرماندار دشتستان گفت: نمازخانه‌های مدارس در دشتستان در برخی از مناطق به کلاس درس تبدیل شده‌اند که از این پس جلوی این اقدام گرفته می‌شود.

برخی نمازخانه‌های مدارس در دشتستان به کلاس درس تبدیل شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آمورش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بخش زیادی از خانوارها به طور مستقیم با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزش و پرورش یک امر مهم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان با اشاره به وضعیت سند مدارس دشتستان خاطرنشان کرد: فرماندار دشتستان و دیگر مسئولان پیگیر سنددار شدن مالکیت مدارس قدیمی برازجان هستند که از سوی شهردار اسناد مالکیت این مدارس به آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

مهتدی تصریح کرد: نمازخانه‌های مدارس در دشتستان در برخی از مناطق به کلاس درس تبدیل شده‌اند که از این پس جلوی این اقدام گرفته می‌شود و اجازه نمی‌دهیم این مسئله تکرار شود.

وی اضافه کرد: باید فرهنگ دینی در مدارس تقویت شوند و همه مسئولان آموزش و پرورش در این مسیر وظیفه سنگنی بر عهده دارند.

معاون آموزش و پرورش دشتستان نیز با گلایه از وضعیت بیمه دانش‌آموزان گفت: اگر حادثه‌ای برای دانش‌آموزان رخ دهد بیمه دیه آنها را نمی‌دهد و تنها مبلغ ناچیزی پرداخت می‌کند.

ابراهیم جابری‌زاده افزود: حدود سه سال است که از سوی استان هدیه دانش‌آموزان و حق‌التدریس پرداخت نمی‌شود و باید پیگیری لازم در این زمینه انجام شود.

وی ابراز داشت: برخی نمازخانه‌های مدارس تبدیل به کلاس درس شده‌اند که این موجبات دوری دانش‌آموزان از نماز و سایر احکام دینی شده و این موضوع باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول