اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از مسکن 12 واحدی مددجویی در تویسرکان

امروز همزمان با آغاز هفته دولت 12 واحد مسکن مهر مددجویی کمیته امداد شهرستان تویسرکان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از مسکن 12 واحدی مددجویی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان 12 واحد مسکن مهر مددجویی کمیته امداد توسط حسین‌علی شرکائی فرماندار شهرستان بهره‌برداری شد.

در آیین افتتاح 12 واحدی مسکن مهر مددجویان، مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد تأمین سرپناه برای محرومان است، اظهار کرد: بیشترین نیاز مددجویان مسکن است و کمیته امداد تلاش دارد این نیاز را با حمایت همه افراد نیکوکار تأمین کند.

تیمور کرمی‌مقدم با اشاره به اینکه 12 واحد مسکن مهر مددجویان در دو قطعه زمین با زیربنای یک‌هزار و 347 متر مربع احداث شده است، افزود: هر واحد مسکن مهر مددجویان امداد 75 متر مربع است.

وی هزینه هر متر مربع را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برای ساخت هر واحد که شامل پارکینگ و انباری می‌شود، مبلغ 330 میلیون ریال هزینه صرف شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با اشاره به اینکه از محل تسهیلات مبلغ دو میلیارد و 640 میلیون ریال اعتبار پرداخت شد، گفت: از سوی هر مددجو مبلغ 600 میلیون ریال به طور خودیاری پرداخت شده است.

وی به تأمین 720 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز 12 واحد مسکن مهر از محل اعتبارات کمیته امداد اشاره کرد و گفت: کل هزینه صرف شده برای تکمیل پروژه مسکن مهر مددجویان تویسرکان سه میلیارد و 960 میلیون ریال است.

کرمی‌مقدم در پایان اضافه کرد: سال 89 زمین تملک و ساخت 12 واحد مسکن مهر مددجویان تویسرکان آغاز شد و امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به صاحبان آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول