اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی عنوان کرد

مجتمع 17 هکتاری گمرکات خراسان جنوبی مهمترین پروژه اقتصادی استان

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه مجتمع 17 هکتاری گمرکات استان مهمترین پروژه اقتصادی برای استان است، گفت: احداث این پروژه از سال 86 مطرح شد، اما به لحاظ کمبود اعتبارات نتوانستیم این مجتمع را احداث کنیم.

مجتمع 17 هکتاری گمرکات خراسان جنوبی مهمترین پروژه اقتصادی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشد صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث مجتمع 18 هکتاری گمرکات خراسان جنوبی اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم استان بوده که در سال 90 تصویب شده است.

وی ادامه داد: این پروژه برای مجموعه کار و منابع تجاری و سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی از جمله پروژه‌های مهم بوده که اجرای این مجموعه در دستور کار جدی استان قرار گرفته است.

هزینه 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فرودگاه‌های خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این اقدام یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه همه‌جانبه و متوازن سرمایه‌گذاری بوده است، اذعان داشت: این پروژه با تلاش مسئولان ذیربط امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

رشید با اشاره به اینکه گمرکات در راستای توسعه و سرمایه‌گذاری متوازن گام‌های زیادی برداشته است، تصریح کرد: فرودگاه، توسعه فرودگاه و ترمینال بین‌المللی فرودگاه از جمله اقدامات ارزشمند گمرکات در این زمینه بوده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر 20 میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه‌ها هزینه شده تا از بهترین و زیباترین امکانات برخوردار شوند.

بازارچه ماهیرود فعال‌ترین بازارچه خراسان جنوبی و کشور

استاندار خراسان جنوبی به بازارچه ماهیرود و میل 87 در خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: این بازارچه‌ها از زیرساخت‌هایی است که اعتبارات قابل ملاحظه‌ای به آن اختصاص داده شده است.

رشید ادامه داد: تمام این مباحث سبب شد که مبادلات اقتصادی زیرساخت‌های آن در این استان آماده شود.

وی با بیان اینکه سه بازارچه دیگر به جز این دو بازارچه در خراسان جنوبی فعال است، اذعان داشت: بازارچه ماهیرود که گمرک اصلی در آن وجود دارد فعال‌ترین بازارچه استان و کشور است.

نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث مجتمع 17 هکتاری گمرکات خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال در بازارچه میل 73 میزان 40 درصد صادرات صورت گرفته که نقش اصلی در راستای توسعه بازرگانی، سرمایه‌گذاری و سهولت کار برای مجموعه دستگاه‌ها است.

مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه مجتمع 17 هکتاری گمرکات استان مهمترین پروژه اقتصادی برای استان است، گفت: احداث این پروژه از سال 86 مطرح شد، اما به لحاظ کمبود اعتبارات نتوانستیم این مجتمع را احداث کنیم.

محمدعلی خاشی با اشاره به اینکه بعد از سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی و تصویب این مصوبه برای احداث این مجتمع و پیگیری استانداری سال گذشته 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه تصویب شد، اذعان داشت: از این میزان اعتبار تاکنون 40 درصد به این پروژه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول